Jag vill bara Kraaaaaaama Dig!!

Jag har ont i hjärtat. Nej jag är inte sjuk igen. Men jag har ont utav oro. 

Min älskade kusin Ulla ligger inlagd på akuten sedan två dagar tillbaka. Hon har  körtelfeber .Sägs det iaf. Läkarna vet inte säkert om det är körtelfeber så nu har dom börjat ta nya prover för att va på den säkra sidan. Men hon kan iaf varken svälja eller andas ordentligt. Och idag har hon tydligen blivit värre, har nästan 40 graders feber.
Jag får så ont i hjärtat när jag tänker på att hon är så dålig. Hon ligger där med dropp, mår bajs och får bara  ta emot besök några timmar om dagen. Inte ens hennes mor får va där tjugofyrasju som man brukar säga säga.

Åh! Jävla skit.. kan hon få bli frisk eller?

Jag ringde henne igår och jag blev så ledsen när jag hörde den svaga rösten i andra änden. Men det försökte jag dölja för na. Hon orkade inte prata alls, så vi gjorde som så att jag pratade å hon lyssnade. Funkade fin fint. Haha, tills hon blev för trött för att höra mitt babbel oxå, då la vi på.

Tror jag ska slå henne en pling lite senare för att säga att hon är bäst å att jag tänker på henne :)

Ulla, du är verkligen mitt allt, älskar dig så jävla mycket!!!

Jag vill bara åka dit å Kraaaaaaama Dig!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback