I have the time of my life!!

Jag känner mig bara så jävla nöjd just nu.
Why?

För det första:  Anna har blivit utskriven från sjukhuset och är på bättringsvägen. Hipp hipp hurra för det!!!

För det andra: så känns det så himla bra på jobbet. Jag trivs som handen i handsken(?!)

För det tredje:  Jag har så sjukt kul med mina vänner på helgerna!

Sist men inte minst : På torsdag kl fem lättar vi ankaret. Då ska jag och girlsen åka på en 36 timmars kryssning till Helsingfors. Haha, jag försöker dock ignorera de fakta om att vi faktiskt ska bo i hytter som befinner sig under bildäck!, men det är ju där allt partyfolk befinner sig och det är där vi hör  hemma, haha. . Bara vetskapen om hur kul vi kommer ha gör att det är  sååå värt att bo där nere!
Annars så har ju Sarah Teee för övringt lovat att sitta redo med flytvästar om stormvarningar kommer visa sig. Haha, men jag antar att de enda ostabila på havet kommer vara vi flickor som flänger runt  på båten och inte lär det bero på nångra höga vågor :P Nää, redan vid middagen lär alla bli väldans "over the top", som vi brukar säga säga.
Fast kan man egentligen förvänta sig annat då bufféns motto tydligen är att man får äta och dricka i obegränsade mängder?!

Jag känner på mig att det kommer bli en storartad resa och jag är så glad att jag fick ledigt. Hoppas verkligen att Anna mår så pass bra att hon kan följa med oss oxå.. Jag lovar dig gullet: "Jag ska va din barnvaaakt! " haha!

Alla som ska med vet ju vad den stora kryssningsfrågan är. Vem skall lyckas i år? Tina och jag har redan våra planer, haha. Och det kommer nog bli en jämn fight om jag känner oss rätt, " alltid intresserade" hahaha!

Åh, vad jag längtar till kryssningen!!


För att sammanfatta mitt tillstånd just nu: I have the time of my life!!



Kommentarer
Postat av: Tina

Du och jag kommer ha så jäkla kul ;D haha

2008-02-25 @ 23:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback