Fredag. Härliga fredag!

Ikväll blir det utgång med flickorna. Så det ska va! Men tyvärr ligger Ulla hemma i sängen med körtelfeber. Stackars krake! Hoppas hon mår bättre till nästa helg, för enligt rykten så blir det fest på stengatan i linkan. Woho!

Har även frågat om ledigt inför kryssningen som vi ska åka på. Jag hoppas verkligen att jag kan få ledigt, men såklart finns det saker som krånglar. Så alla vänner, håll tummarna!

En sådär halvkul sak som hände igår va att jag mötte J vid parken. Han kom där gåendes med sitt dagis, å jag mötandes med mitt. Å hur fan såg jag ut då? Jo, där stod jag helt röd om kinderna å snorig efter en skogsutflykt.
Med den satans fula dagisjackan och leriga byxor. Hett värre! När han hade gått förbi vände jag mig om å tittade efter honom länge. Fan! Jag blir alltid lika förvirrad och saker kommer upp i mitt huvud igen när jag ser honom. Sånt som borde försvunnit för länge sen. Jävla känslor att hålla sig kvar. Att en människa kan påverka en så mkt fortfarande. Det är helt sjukt!
........Men jag tror faktiskt inte att han såg att det var jag. Lika bra det.
Aja, what can i say.. Bajs?

Krämbanän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback