Min diagnos är: Sara Abstinens!

Det finns en människa jag saknar så otroligt mycket just nu. ( Nej, jag syftar inte på en man denna gång, haha) Det är en av mina bästaste vänner,Sara för att vara exakt!! Hon är fasen min idol asså. Hon jobbar å sliter så sjukt mycket 6 dagar i veckan, men ändå är humöret alltid på topp! Tyvärr ses vi så himla sällan nu för tiden och det borde vara olagligt tycker jag! Men jag är trots allt jätteglad att hon har ett jobb som hon verkligen trivs med :D
Men det kan inte hjälpas att jag ändå har en sjuk "Sara Abstinens" som jag brukar kalla det..

Men vet ni vad? Imorn ska jag och de övriga i Rådet få träffa henne!! Eller jag hoppas verkligen det i alla fall!
Så håll tummarna!


Inga pojkar sover
Hon finns i alla rum
I luften hon andas
hennes kyss på deras mun
De smyger runt hennes port
med hennes bild i fickan
De e hjältarna i filmen,
hon e flickan
De ropar hennes namn fast ingen hör
Och stjärnorna sjunger i kör

Jag går fram till hennes dörr och ringer på
åh, kom ut ikväll

Åh Sarah, kom ut ikväll
jag väntar i hörnet vid 7-eleven
Sarah, du är mer än jag förstår
ta på dig jackan, så går vi ut och går

Hon är vild som vinden
Hon är varm som en sommarnatt
I hennes ögon glittrar
en outtömlig skatt
Det finns inget jag inte skulle göra
för att ha henne här
Jag tar emot då månen faller
Jag lovar och svär

Åh Sarah, kom ut ikväll
jag väntar i hörnet vid 7-eleven
Sarah, du är mer än jag förstår
ta på dig jackan, så går vi ut och går

Kom ut ikväll... Sara!

Saaara, jag älskar diiig!!! <3

S.E
Sara och jag på kräftskivan.. eller hur var det nu igen Sara ? ;)

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback