Hej, jag är fruktansvärt irriterad på ris!

Som den numera hårt arbetandes kvinna jag är så hinner jag inte med denna blogg så mycket.. Eller jag har inte haft så mycket spännande att skriva om helt enkelt.

Men låt oss bara tänka tanken att jag skulle skriva ett inlägg om hur min vardag ser ut för tillfället. Då skulle jag antagligen skriva en massa om hur helt sjukt det är att barn kan vara så himla snoriga, att bygga sandslott sittandes på huk tar rejält på krafterna i benen och så skulle jag självklart redovisa om hur man bäst bygger en båt/ bil/ flygplan utav några enkla kuddar.

Och så skulle jag väl berätta att som nykomlingen i gänget har man ju ingen som helst talan!.. Enligt barnen dvs. De lyssnar inte alls på när man säger åt dem då de vet att de gör fel. Haha, noll respekt för Elin med andra ord!
Men som tur är så är över hälften av dessa barnen hur supersöta som helst och lyckas charma en totalt.

Jag skulle även skriva om hur fruktansvärt irriterad jag är på ris. Man borde verkligen inte servera ris till barn när man ska äta lunch. Hälften hamnar alltid utanför tallriken och det tar en evighet att sopa ihop allt efteråt...

Meeeen meeen, jag är totalt nöjd över att ha fått det här jobbet. Kunde inte varit bättre, närmare eller roligare :)

Ulla, hoppas du får en rolig dag imorn första dagen som dagisfröken! :) Akta dig för bajsblöjor bara, haha!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback