Bläää...

Kul att jag har knaprat ipren sedan i torsdags och jag går fortfarande runt med smärta.. Baaah!
Fast, det har ju blivit bättre helt klart, men ändå. Ska åka till farbror doktorn idag om jag får någon tid.
Känns så tungt att behöva va hemma från jobbet i flera dagar, plus att jag är så himla rastlös av att bara vara hemma!

Men jag ska fan dit imorn, with pain or no pain!
( det där var en mening jag aldrig trodde jag skulle säga, haha)

Förövrigt så ser jag fram emot helgen, då ska lillebror ha inflyttningsfest! Woohoo! Men jag ska fasen ta på mig ansvaret å planera den nu då eftersom jag ändå bara sitter å glor.. Så att festen faktiskt blir av, annars lär man ju få vänta tusen år om han ska planera haha..

Jag vill ha feeest feeest påååniheeest!



Kommentarer
Postat av: Lillen

suck..jag förstår inte.. varför ska ni alltid festa när jag inte kan?!?! så hade jag fixat så jag kunde förra helgen, o då e de helt plötsligt ingen fest..:( menmen det är väl så det blir ibland :) men jag hoppas på teledejt typ imorrn!! pusspuss

2007-09-18 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback