Vuxenpoäng

Känner att eftersom jag fyller hela 22 !? år imorn så är det väl dax å se efter hur vuxen jag egentligen är. Och hur gör man inte det bättre än genom ett test?!



Din vuxenpoäng är: 12.2

Din ålder borde vara 22.5 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Se där ja! du är ungefär lika gammal som du framgår av testet. Så fortsätt leva ditt liv precis som det är och allt vad det innebär. Glöm inte bort att allt eftersom du blir äldre så måste du samla på dig mer vuxenpoäng.
Tips på saker att göra för att få mer poäng

* Köpa bil.
* Köpa hus.
* Åka till Kina
*Anordna vinprovning för dina vänner.
* Börja dricka Gourmetkaffe.


AAHAHAhahahaha, jag säger inget så har jag inget sagt. Detta var ju bara ännu en bekräftelse på att jag inte alls är 85a.  Men Seriöst, 12,2 ?!  Det var väl å ta i ändå! Hahaha. Jaja på dagiset är jag vuxen , iaf i barnens öron ;)



Time to go to bed..sista gången jag skriver som 21 åring!!

Puss å god natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback