Vem tar vem?


Ett stort tack till Elin för det fina inlägget som hon tillängnat mig i hennes blogg!

Elin är minsann en riktig vän ska jag säga er!
Hon vet att högst upp på min önskelista står det ? jag önskar mig en pojkvän?. ( Desprat?! oh yes! )
Och nu har hon, snäll som hon är, nämnligen fixat tre potenciella pojkvänskandidater till mig. Detta eftersom hon insett att jag inte klarar av att styra upp mitt kärleksliv själv. Och jag tackar henne ödmjukast!
Men, nu har jag dock fått en del tuffa beslut framför mig för jag vet inte vem av dem jag ska välja. Jag får helt enkelt gå igenom dem, så finner jag säkert drömprinsen?!

  • Kandidat 1 - Jag känner att jag gillar mitt speciella utseende, med min alldeles för korta överkropp, de otroligt tydliga blodådrorna på ögonlocken och mitt lilla lilla huvud. Så tyvärr killen som har mindre huvud än mig, du får leta efter någon annan. Att ha minst huvud är helt enkelt min grej å inte din. Men lycka till i framtiden :)
....

  • Kandidat 2 - Sedan vet vi ju alla att jag är en ganska så social, sprallig å färgglad av mig. Men tyvärr Vidar. Visst du gör ett tappert försök med din blåa skjorta och dina tekniska prylar, men i mina öron är du alldeles för vanlig - för beige helt enkelt. Ett tips, skaffa blåtand till mobilen, med det får garanterat flickorna i din shackklubb på fall :)
.....

  • Kandidat 3 - Jag tror nog att mitt slutgiltiga val får bli grabben i mitten. Jag menar trots att jag inte är ett lika stort Akon fan som Sarah Teee så har ju huvudbonader alltid varit något som står mig varmt om hjärtat, eller ja på fester iaf. Östakepsen, Fekkehatten ( tack sara!!), Lois Lane peruken, partyhatt på nyår, hjälm i KEs källare- ring a bell?! Och sedan så har han ju så mycket gurka att det räcker i ett helt år framöver och alla vet ju att jag gillar gurkan på hamburgaren. Det är den som gör att ätandet blir som en skattjakt. " Vart befinner sig gurkan och oj vad jag ser fram emot den!" Så grattis kandidat 3, Du får bli min pojkvän...
Pojkv?n?

Yippee Kiii-Yaaaeeey! Ooh Fuck. Ska jag nöja mig med detta asså?! hahaha



Kommentarer
Postat av: Lillen

haha bra val! jag hade lite svårt att välja mellan honom o han med lilla huvudet... Men, du jag har faktiskt en ännu bättre kandidat som jag kan fixa lätt som en plätt! utländsk, större huvud än dig, söt bror, rätt ålder (för en 87a!), jobb o egen lägenhet! Dessutom hejar på grekisk sallad och har inte längre än råtta!! låter inte detta för bra för att vara sant?!! jag tror du vet vem jag syftar på...!! Dock så tror jag att han i hjälmen är bättre på o kyssas.. Eller på alla steg egentligen (inte för jag undersökt saken men jag TROR det!!!)

puss! <3

ps. appråpå huvudbonader - du glömde fekkehatten!! :)

2007-05-10 @ 19:24:45
Postat av: Jag

Haha, jag önskar att jag kunde ta honom.. Men han är ju trots allt DIN Lillen!.. Din och Elins grabb ;P Men oj, vad jag önskar att han kunde bli min.....Tror? Jag tror du VET ;) hahaha

2007-05-10 @ 19:31:22
Postat av: Lillen

haha men nu är det ju din födelsedag, o då ska du få honom :) jag tror inte E har något emot det haha! och NEJ jag vet att jag TROR det ! jag var ju faktiskt nykter...! haha

2007-05-10 @ 21:17:35
Postat av: Elin

Nej för all del! Jag har absolut ingenting emot det! :D
ta för er :D

2007-05-10 @ 21:40:44
Postat av: Elin

Nej för all del! Jag har absolut ingenting emot det! :D
ta för er :D

2007-05-10 @ 21:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback