Två glassar tack!

Idag var det förskolansdag på dagis. Hand i hand gick alla barnen bort till gulsippan för att sjunga å leka med varandra. Shit va söta dom var! Jag och lilla Flisan buggade loss ordentligt. När saften och bullarna var slut gick vi tillbaka till dagiset. Vi fick nån skarrig korv till lunch. Jobbigt att äta när man inte gillar det, men måste låssas inför barnen. Jag är ju vuxen? lixom. Men jag har ju varit med i matchen länge så va rätt snabb att diskret slänga korväcklet, haha. Har förlängt min tid på dagiset nu, i två veckor till iaf. Galet nöjd! Sen är jag nog redo att ta lite sommarlov. Kommer bli jobbigt att säga hej då till barnen dock. Men aja den dagen den sorgen.

Har lekt med Elin idag efter att jag slutade. Vi köpte två glassar var och massa godis. Men jag sparar mitt godis tills ikväll när Juli-A-Annars kommer. Hon är ledsen och ska få tröst genom godis å kramar:)
Massa kramar till henne!! <3


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback