Snorigt värre

Shit va söta barnen är! Vissa är lite väl snoriga dock, men man får se bortom slemmigheten ;P
Guligast är ju lätt dom yngsta, två små tjejer. Går alltid hand i hand å gör allt tillsammans.
Killarna, ja de är ju som killar är. Stökiga å jobbiga, men jag har lyckats bli deras favvis oxå. Ryktas till å me att Casper är kär i mig, söööt. Men, det är nog lite VÄL mycket lammkött där asså, även för mig! Fy i fan va skarrigt!! Hahaha..

Har fått mina arbetstider nu iaf. 9-15, heelt ok!

Igår var jag, Ulla, J-A-Annars och E på förhandsvisning av en film. Den va inte så värt bra asså. Men scenen " bakis på morgonen efter nyårsafton" och allt som hade med Suve å göra var ju jävligt skoj!
Tråkigast var allt med " världens bästa lillebror".  Även fast filmen var mer tråkig än bra, så satt jag och ulla å skrattade oss igenom hela filmen. Åt allt. Så mycket som bara störde oss eller påminde oss om saker. Haha, rekomenderar starkt att gå på bio med henne!

Får se vad som händer ikväll, men
nu ska jag nog gå å vila lite. Haha,.

Meen va fan! jag har ju inte bytt till mjukisar å har ändå varit hemma i en timme typ. Skandal! :P

Puss heeey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback