Ljuva minnen

Okeeeej, så här är det. Jag och Elin pratade i telefon nyss.. Som vi så ofta gör, hon å jag :) Men efter ett tag satt vi mest tysta å då kom vi fram till att vi skulle lägga på och istället skriva ett inlägg i våra bloggar, tillängnade varandra.
Haha, hej vi känner oss desperata efter lite vänliga ord å kärlek! Men det bjuder vi på helt enkelt :P



Hur som helst, så kände jag att det var så svårt att bara skriva ett förtjänligt inlägg bara sådär.. Men så hittade jag en grej som vi skrivit till varandra för jätte länge sen! När vi var inne i vår poetiska-rimm-period.

Hahah, låter dessa meddelandena tala för sig själva. Dom beskriver oss så bra!



Skrivet av Elin 2006-10-29 19:09
hej jag har en vän, hon heter inte sven. hon är go å glad! precis som en kexchoklad. jag gillar min vän som inte heter sven. hon är rolig och får mig att skratta, hon brukar bajsa och torka upp det med en kratta. en vacker dag ska hon och jag göra nåt roligt, en relionisk grej är ganska troligt. kanske en huckle vi kommer bära, och det skulle vi verkligen vara en ära. för min vän och jag har skapat en religion, vi kommer garanterat konvertera minst en miljon! vi ska lära vår relion hur man äter mandarin, och samlar på erfarenheter med ett underbettsflin. Elin du ska veta att min vän det är du! jag är så glad att jag känner dig så bra nu. jag vill att du alltid ska finnas kvar, ända tills alla mina dar! det är på sanning jag lovar. nästa år på öland kanske vi kommer bo i alkovar. vad vet jag och vad vet du jag vet iallafall att min vän det är du! :) puss och kram jag är på mitt jobb i stan <3

Skrivet av mig 006-10-31 20:47
Å du, jag har oxå en vän & även hon heter inte sven. Hon gillar att gå på feeest å är typ BÄST! Hon å jag brukar kolla mycket på TV , juste visste du att hon är med i Team VV?! Hennes humor är på topp å knopp, ja de rimmar ju på snopp. Om vi nån gång skulle sälja vår religion borde vi få minst en milijoooon. Underbettsflin det är de enda rätta, men inte att äta Cluetta! nej här gäller det att baka en kaka, mmmm en riktigt god hemmagjord kladdkaka!!
Vi bor typ i min källare, guu va ja längtar till nyår för då ska jag å min kära vän smälla smällare!! Hon är en jäkel på att spela IDOL, undrar om hon skulle klå mig i monopol!? Jag brukar min vän reta, men jag vill att hon en sak ska veta.. Hennes hår har sådan fin lyster och jag är så glad å stolt att hon är min cosmiska syster!! Vi fann varann på Södra Öland å jag vill nu att vi genom livet ska gå hand i hand. Elin du har väl klurat ut nu, att min vän ja det är ju DU! Vi är verkligen Jättekonstiga, men oj så skojjiga!! Snart slutar du jobba å efter det ska du väl hem å eta, efter det kommer du hit för att leka! Shit va jag e dålig på att rimma.. men de gör väl inget för jag e rätt bra på å simma! :D Puss på dej min favvis tjej!

Skrivet av Elin 006-11-01 18:33
hey svey. jag sitter här, i en affär. jag har ringt hela dan det är nästan så jag är lam. iallafall i min tunga, för den kan jag inte längre gunga. ikväll ska vi ha kul, snart är det jul. det har börjat snöa och jag är hungrig på föda. för jag har inte ätit nån middagmat, det va helt tomt på mitt fat :'( ikväll ska vi dricka och snart jag å sarah ett vykort vi dig ska skicka. för vi är i ett land som du inte har tagit i hand. turkiet heter landet nu ska jag gå å tvätta handet. för tangentbord är en bakteriehärd och jag vill inte sjukhuset behöva åka på en färd. det räcker med att jag har jobbat hela dagen, jag är ju helt tom i magen!
vi ses snart din korv! nu ska jag gå på toaletten men jag ska inte pluppa ut en bajskorv!
puss och kram jag kommer snart till dig min dam!


Skrivet av mig 2006-11-01 19:39
Tjenixen Sixten! Jag tycker så synd om dig, som måste gå halva dagen utan att få nån föda i magen. Hoppas du inte är allt för lessen, men du kan ju alltid minnat tillbaka på glassen! Det var ju så svårt att äta sluschen med sugrörs delen så vi bestämde oss för att käka med skeden :) Elin, vi är smarta som få, oj titta jag kan springa på tå! :P Idag var vi alla å klippte oss, satt där som modeller typ A'la Kate Moss. Efteråt blev det värsta holabalour, vi var ju som hämtade ur glamour! Så in på MQ å studera våra frillor, Elin du har väl slutat med fest-snus-prillor!? Klart du har, det har ju inte varit fest på år å dar!! detta är ju kattastrof, hmm, nu blev ja sugen på korv stroganof... Ja nu har vi alla fått spritabstinens så, upp å nicka sockerdricka ikväll ska vi minsann sitta å dricka.! Föresten, hur har ni det i turkland? Ser framemot att få de vykort som ni ska skicka i min hand! Å där vill ja läsa om hur ni skryter att ni träffat på pojkar som bryter, men de gör ju inget för dom eju värsta najs. Typ lika fina som bajs! Å sen såg ni en tjej som va värst amaran, å hennes pojkvän var Aaron!! Nej det va illa..ååh titta ludd i min navel, jag bara måste pilla :D Aja nu måste jag nog sluta, för jag hörde att det var nått som började tuta. Men vi ses ju vid tio snåret å då ska vi våffla håret! :D
Puss å kram, jag är en gammal dam med fläckar på linnet. Men de gör inget för jag är ju ung i sinnet! :P

Ja, vad ska man säga? Detta är bara en bråkdel av alla konstiga meddelanden vi skickat och de är bara för bra asså. Minns att varje gång man hade fått ett så skrattade man bergis i minst en halvtimme efteråt. Sjukt underbart. Hahaha, kanske inte är lika kul för andra att läsa detta. Men de struntar jag i, detta inlägg är till Elins ära :)

Jag vet, Du vet...

The Cosmin Twins - forever and ever
<3

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

vilket fint inlägg! jag blir nästan lite rörd :D

love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback