Hipp hipp hurra!

Vad är det för dag idag?
Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag
för det är faktiskt Min födelsedag,
Hurra Hurra Hurra :)


TACK så mycket för allt grattande kompisar! Har verkligen kännt att detta är MIN dag idag :)
Vaknade imorse till sång och massa fina presenter av familjen så jag är helnöjd. Har bland annat fått en rosa mixer, drinkar på lördag babes?!  Ett fint halsband med örhängen till. En sminkväska. En locktång. Av lillebror fick jag en parfym, mmm-mmm-mmm!
Efter öppnandet av paketen kunde jag somna om en timme för att sedan gå upp och gå till dagiset. Där har det varit lek hela dagen, med kurragömma,  sandslottsbyggande och tusenfotings letande. Mycket spännande!

Nu ska vi äta middag. Storebror har kommit hem för å fira mig, trevligt trevligt :) Fick jättefina örhängen och en ögonskugga av honom. Och en bok med massa bra sminktips och allmänt snygga bilder på folk som blivit måååålade.

Puss heey <3


Kommentarer
Postat av: Elin

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback