Helgen som gått

I torsdags fyllde jag ju som sagt år. Woohoo! Så på fredagen blev jag sedan firad av familjen ulla och några kompisar till familjen. Men det var inte förns på lördagen då det stora firandet skulle gå av stapeln.

Det var ju dags för 22 års fekke! Ska jag va ärlig så minns jag inte så väldans mycket från festen. Som vanligt. Haha, detta har ju blivit en återkommande vana?! sedan Rådet kommit in i mitt liv. Men jag tackar å bockar! hahaha
Vet i alla fall att jag hade jättekul och jag är sjukt nöjd! Stort TACK till alla som kom för att fira lilla mig :D

Fick massa fina presenter oxå. Tänkte dela med mig av vad jag fick :)
  • Av Rådets medlemmar fick jag: Ett par örhängen med matchande halsband, superfint! En rosa vattenkanna med små dansande engelska bees på. En kylskåpsmagnet med mitt motto: Man måste kyssa många grodor innan man hittar sin prins ( eller sitt svin som jag gärna säger ). Och sist men inte minst, Boken om Bajs-Plutten. Hahaha, ni är för schöööna! <3
  • Två par örhängen av den där Talls :)
  • En ask choklad och en ask jordgubbar av Jossan och hennes kompisar :)
  • En blomma och en blå fågel vid namnn Torgny Melins av Danne och Hanna
  • Den nyaste Ralf !!! av Juli-A-Annars
  • En skumpa av Ullas ex man
  • En Ananas!?! av Erik hahaha ( Ulla jag lovar att du ska få äta den med mig)
Om jag har glömt något så får ni säga till!!


Tack ännu en gång kompisar!! Känner att nu börjar alla festerna komma igång och allt känns bara så jävla bra!!

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Karolin

Heeej!
Ville bara säga tack för senast och att det var en jättetrevlig fest:-)!
Å grattis en gång till,
Kram Karolin, Jossan-Leslies kompis;-)!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback