Dagens: Dagens

Dagens

Lycka: Mina vänner, som alltid!

Tack: Elin, för att du skapat en blogg endast för min skull! Äkta kärlek de, <3 haha

Tabbe: Hmm, har nog inte gjort nån tabbe idag :)

Irritation: Barn som inte lyssnar när jag säger till dem att de ska sluta rita med tuschpenna på dockorna och lilla Felicia( ett av dagisbarnen) som ligger å sover.

Smärta: Mitt knä gör ont när jag går å sätter mig.. Ålderstecken?!

Nyhet: Att jag infört å skriva era namn här. Töntigt å bara skriva S, E osv, när det typ bara är ni ni som läser detta, haha.

Förtjusing:
Chicken Nuggets till lunch, mmm-mmm-mmm!

This sucks! :
Att jag inte gick på Tinas skiva igår, missade ju tydligen nått som bl.a jag och Ulla längtat efter så länge! Team VV! haha :P
Fast var väl lika bra att jag inte var med kanske. Hade ju kunnat riva upp mina gamla sår om man så säger. Med största sannolikhet. Men jag skulle velat se att dom blivit fulare med egna ögon, så mina minnen kunde suddas ut för gott. Och som en bonus så kunde jag fått vara skitsnygg å visa vad Han gått miste om!
Mmm-mmm-mm, så borde det va!
Fast inatt kände jag verkligen bitterheten att jag inte var där. Shit va depp jag blev då..
Men aja....
Han ska ju va endast en liten lort i mina öron! .. Eller?

Behöver VERKLIGEN träffa någon ny, NU!


Pris utdelning: Går utan tvekan till allas våran Sara! Du gjorde det igen, men denna gång i onyktert tillstånd! Måste erkänna att jag är mäkta stolt över dig som gav dig in i leken ännu en gång! Haha, min idol!
Armbandet går till Sara!

Måste: Planera ut hur jag ska kunna komma upp på toppen å sno åt mig armbandet. Sara, du har blivit för bra på senare tid. Känner att jag ligger i lä, haha!

Kram: Går till Julia för dina kloka ord <3

Jahaaa: Men va?

Önskan: Peter Pan på dvd!

Längtan: Sommaren 2007

Sista: Dagen som jag är 21 år. Imorn är det min födelsedag! :)

Konstiga: Denna lista! Haha, den e fett skum.

Puss puss: Till alla som känner att dom vill ha en <3



Kommentarer
Postat av: Lillen

haha japp, jag har armbandet!! ja, du får kämpa hårt om du ska ha det...! varför inte börja på lör?! haha nu e de fajt! o föresten, grattis på födelsedagen, ringer senare! puss!!

2007-05-10 @ 11:52:29
Postat av: Lillen igen

för 100de gången :P Skit i honom va fan! Gå vidare nu, nu vet vi ju att han inte är nått att ha!:P snart kommer drömprinsen! den som väntar på nått gått väntar aldrig för länge! haha puss igen

2007-05-10 @ 11:56:11
Postat av: Elin

of course my horse!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback