Är det möjligt att vara 87:a å fylla 22?!

Hej hopp!

Har varit en väldigt lugn helg. I fredas var det chillkväll hos T och igår hade jag och E en tv dejt i soffan. Vi hämtade täcke å kuddar såg en film, sedan efter den var det morsning å god natt för min del. Stackars E, hon satt å kollade på en till film helt själv. Haha, tur att hon nästan bor här annars hade man ju fått skämmas. Men jag har en förmåga att alltid somna nu för tiden då det är filmdags, kanske beror det på min höga ålder. Menar, jag fyller ju faktiskt 22 år nu i veckan. Ja tro det eller ej, men så är fallet. Jag, 22!? Don´t think so! Är ju för fasen bara 87:a så vet inte hur det där går ihop. Men jag och siffror har aldrig funkat så det bjuder jag på..

Aja, nästa lördag ska ni väl få ta å fira den gamla kossan Elin iaf. Jag tänker ställa till med kalas, men vet inte hur jag ska ha det. Har inte planerat det så väl. Men det löser sig :)

Imorn ska jag få träffa alla söta barnen igen, ska bli så kul! Att jobba på dagis är verkligen min grej!
Sen på kvällen har E sin studentskiva å det ska bli världans skoj! Var lite panik först inför vad jag skulle klä ut mig till, men jag ska va cowboysare! :) Frågan är om man ska kirra ett lasso oxå, så kan ja kanske fånga in nån snygging på dansgolvet ;)

Aja, dags för mig att hoppa in i dushen nu. Men vi hörs å glöm inte att ringa å sjunga för mig nu i veckan, närmare bestämt på torsdag! :)

Puss pusss

Kommentarer
Postat av: its the E to the H

hörru.. det handlar inte om att du somnar när du kollar på film utan du somnar så fort du är med mig.. du vill alltid gå å vila å grejer.. jag känner mig helt tråkig ju! men när vi kollar på film är det okej för då kan jag me slummra till ibland ;) haha
puss och kram min förtjänliga gam

2007-05-08 @ 20:55:56
Postat av: Elin

ingenting är omöjligt my dear


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback