Vart tog alla snygga pojkar vägen?

Hej hopp!

Ska väl börja med att be om ursäkt till mina fans av denna blogg. Jag vet, jag har försummat er lite. Att jag inte har skrivit här så ofta är inte på grund av brist på skrivämnen, utan jag har bara inte haft nån ork. Men jag lovar, jag ska bättra mig! Min bästa kommentaterare skall inte längre gråta sig till sömns för att jag inte sköter mitt bloggande!
Hoppas du kan förlåta mig S.Tee!? Och även ni andra såklart! ? ;)

Jahapp, annars då? Jo, tack jag är väldans nöjd faktiskt :)
Helgen har varit väldans bra ska ni veta!

I fredas var vi hemma hos mig och tro de eller ej, men jag var vaken ända tills kl tre på natten utan att ha somnat på soffan en endaste gång! Storslaget om jag får säga det själv, haha! Min käre vän S sov över här och vi pratade minnen å skrattade som alltid :) det är vår grej lixom :P 
Å du S, vi ska lätt göra en egen " vart tog de snygga pojkarna vägen" !

Igår så följde jag med My Cosmin Twin till hennes mormor. Det var så trevligt så! Sedan åkte vi hem till mig, käkade pizza, dansade å sjöng. Vid halv 8 mötte vi upp Ulla å gick hem till hennes vän S å kollade på melodiåsjungtävlingen.
Fast vi följde den inte så värst mycket. Det var mycket prat om de andras finlandsresa och till slutet av kvällen kändes det som att man själv medverkat, för man fick veta en massa kul grejer. Haha, fan är så sugen på att åka nu ja me! Har pratat med storebror om att han å några av hans polare ska åka med oss :) Å han bangar inte!
När vi skulle gå hem från S så insåg jag att den där ölen inte var så värst bra.

Håll i hatten mina vänner, jag var nära att bli medlem igår!
Helgens skämt eller storhet?! Avgör själva, men de flesta verkar rätt stolta över mig iaf för att jag var så nära.

Hur har söndagen då varit?  Jo, den började med att Ulla ringde å väckte mig å E, älskar att bli väckt av mina vänner ! :)  Klockan var härliga ett på dagen och jag var Mmm-mmm-mmm, utvilad!
Efter det gick vi upp å käkade frulle å där efter har vi mest spenderat dagen på soffan. Nu på kvällen hade jag en biodejt med storebror :) det var väldans kul att göra nånting med honom för en gångs skull!

Men nu är det nog dax att göra sig i ordning för att sova snart. Är ju fucking måndag imorn å det betyder ju jobb. Iaf för en vecka till, sedan får vi se hur min framtid där ser ut. Hoppas den är ljus!

Puss å kram mina favvis barn! <3

Kommentarer
Postat av: S.Teee

Klart jag förlåter dej!!...men gör inte om det är du snäll..det har varit en jobbig tid att sova på en kudde dränkt i tårar..
Å jag är så stolt över dej!! ävan fast du inte tog hela steget in i medlemskapet så var du iaf på väg, d är tillåtet att ta ett steg i taget ;)

Puss å tår, nu är det en banan-fin vår!

2007-03-12 @ 18:45:53
Postat av: Sara utan T

ja, man måste ju börja i nån ända! du kan ju inte medlemma utan mig ;) haha vi tar det nån annan gång..:P KLART VI SKA GÖRA EN "vart tog alla snygga killar vägen?" haha de e ju namnet på bibeln :) ses snart hoppas ja!! pussar

2007-03-14 @ 19:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback