Vad? Vilket? När? Vem? Vilken?

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
Att jag skrattar jämt tror jag..
När är du lycklig?
När jag får vara med de människorna jag tycker bäst om. När våren kommer. Musik är ren lycka!
Vad ville du bli när du var liten?

Ville nog bli kändis, haha!
Vilket är ditt starkaste minne från barndomen?
Oj, jag har typ jättemånga starka minnen. Men min tid i Lund och den gången jag bröt armen är väl rätt bra exempel, haha..
Vem var ditt livs första stora kärlek?
Hmm, svårt.. haha, detta är ju lite som att sparka på den som ligger eftersom jag inte haft ett så värst lyckat kärleksliv hittills.. Men tror bestämt att han jag haft i huvet de senaste månaderna är mitt slutgiltiga svar.. Hade kunnat bli nått bra, men det är hans förlust! Tjipp å heej, din leverpastej!
När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
Haha, imorse till mig själv när jag stirrade i spegeln kl sju på morgonen?!
Vilken har varit den värsta dagen i ditt liv?
Hmm, det har hänt mycket skit i mitt liv, men har nog inte något datum på de dagarna..
Vad handlade ditt senaste utbrott om?
Hmm, de va väl för nån vecka sen. Tror de hade medstorebror å göra
Vilken är din värsta skräck?
Att förlora de som jag älskar. Har seriös separations ångest, haha.
Vilken är den sämsta affären/köpet du gjort?
Bra fråga.. Tror jag förträngt det faktiskt. Lr nej, en typ plastjacka i pärlemofärg i fyran?! HAHAHA, fy fan.
Skämmes på mig asså!
Vad är det mest slösaktiga du gjort?
Hmm, det har jag nog oxå förträngt. Gillar inte att slösa, är oxe vettu ;P
Hur vill du helst transportera dig?
På en gul sparkcykel!
Vad är det närmaste döden du kommit?
Hmmm, de som känner mig vet vad jag har varit med om. Säger inget så har ja inget sagt här.
Vilken är din största last?
Haha, chips! Men de är ju kostcirkel va fasen! ;P
När googlade du ditt namn senast, och varför?
Haha, har aldrig gjort det förut så va ju tvungen att prova nu. Fick inte upp något om mig på namnet, men på bilder hitta ja en grej. Det är en bild som jag tagit på pappa å hans kompisar till deras hemsida ;)
Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka? I
nte pärlemoplastjacks trenden iaf, haha!
Vem är den mest kända människa du talat med och varför?
Westlife, hahah! Oj va pinsamt att erkänna detta :P
Vad smugglade du in i landet senast?
Öööh, har inte smugglat nått . fan va tråkigt ja är
Vilket är det värsta kok stryk du fått?
Nån smäll av brorsan har man väl fått genom åren, haha.
Vilket är det märkligaste sms du fått?
Oj, det finns ju så många! Plus att jag minns inte de konstigaste just nu :P
Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
Harry Potter, första boken. Kom till kapitet fem tror jag, haha
Vad skäms du mest för hos dig själv?
Hmm... Jag pratar ofta innan jag tänker. Det kan bli lite skämmigt ibland faktiskt. Och så har jag väl lite dålig självdiciplin kanske..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, bra lista där E ;)
å jag e stolt över dej, att du faktiskt har kommit till kapitel 5 i harry potter, d va inte dåligt d :D det är ju bra mkt längre än vad jag har kommit i den boken!

puss å tröja, jag har en banan-slöja

2007-03-18 @ 15:22:37
Postat av: s.tee

å så va d där skrivet av mej, s.tee såklart...

2007-03-18 @ 15:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback