Sanna ord rakt in i hjärtat


I know it hurts
For what it's worth
It can only get better

If he should ever come our way
Dry the tears and look somewhere above him
Might be easier to say than to do
But just pretend that you no longer love him


When your back's against the ropes
When you miss someone the most

It can get only get better
Be still my heart
It can only get better
We've come this far
It can only get better

I know it hurts
For what it's worth
It can only get better ...



Det känns bra å kunna säga att jag mår bra igen. Att de onda är över. Kommer alltid finnas känslor kvar, men dom har jag sett till å gömma nånstans för tillfället. Lika bra så. Känns lite sorgligt, men mest en lättnad.
 Inga klumpar kvar. No more heartbroken.
Detta är ett snick-snack-kanske-vi-ses-igen-men-tills-dess-tack-å-hej-me-dej-avslut.


I'm
(bringing Sexy) Back,  Yeah!
Haha, förstod nån?!


Haha, shit va djup å töntig ja e! :P


Kommentarer
Postat av: S.Teee

bra där E, känns bra att ha dej tillbaka!! fast ajg tycker att d har kännts som d väldigt länge...:P

puss å kram, jag har en cool tröj-banan

2007-03-20 @ 17:32:27
Postat av: Sara utan T

Tjena! ja nu e de på tiden att lägga det där bakom sig! Inte vill du när du blir gammal sitta o tänka "varför la ja ner så mkt på tid o känslor på någon som definitift inte förtjänade det?" Nej mera "Fy fan va kul vi hade -07 inga bekymmer bara feeest!" haha de e så det ska vara ;) kan meddela att jag idag har tagit hål i öronen :) men det ser du på fre!! nu måste jag verkligen plugga historia...HATA!! pussar i massor

2007-03-20 @ 19:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback