Må bäste man? vinna..

Sitter här å väntar på att E ska komma hit. Sen ska vi ta vårt pick & pack och bege oss upp till Ulla. Varför?
Jo, ikväll ska vi prova våra kläder till Hollywoodfesten. Wooohooo! Som vi längtat!

Hmm, undrar om jag någonsin kommer börja lägga upp bilder här!? Måste fan göra det, min Lois Lane peruk måste visas för allmänheten känner jag! Haha.. eller? Hmmm, jag ska tänka på saken.

Känns som att jag har blivit bättre med mitt bloggande. Hoppas Rådet är glada för det :) Pågår ju ständigt en kamp om att bli den bäste kommentateraren. Bra flickor, lite tävling skadar aldrig. Haha ;P

Shit va jag svammlar om en massa strunt. idag . Jag ordbajsar bara skulle man kunna säga. Men det är ju det jag gör bäst så va fasen.


  • Vill ge en STOR kram till min RaulTee vän som ska ut på äventyr. Hon ska till finlandet och bo på spa. Härligt! Men det var  ju med stor sorg jag sa hejdå till henne idag. Vi kommer inte ses på 4 veckor nu eftersom hon ska ut å resa igen när hon kommit hem från sparesan. Fy fasen va illa! Men kommer sakna dig Pjukschka, och glöm inte bort mig eru snäll. RaulTee 4 life <3


Aja, nu e de dax att sluta hänga vid datorn.



Psssst. Snart är det flumm flummeri dum dum som gäller..
Hahaha, sorry Ulla va bara tvungen ! :)


Puss Heeeyy




Kommentarer
Postat av: Egon

Det är vi mycket glada för ska du veta!

2007-04-01 @ 22:08:00
Postat av: S.Teee

du måste ju verkligen lägga upp bilder på peruken ;)

klart jag inte glömmer dej min kära RaulTee-vän! vad tror du om mej??!!

puss å kram, min kära RaulTee-banan!

2007-04-18 @ 18:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback