Jahaja!

Hej jag är en listtönt!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
?-Iaaa, ropar nioåriga Camilla Ahlberg och slänger sig..?
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min pappas mage, haha!
3. Vad var det senaste du såg på tv?
America Idol
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
23.40?! ( hon e 23.36)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tvn och nån som sjunger förjävla dåligt.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår, och jag gick å handlade med E i affären
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Min blogg?
8. Vad har du på dig?
Vitt linne och mina svarta mjukisbyxor! Oh yeah!
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Att jag skulle börja jobba på VK igen men i köket. Och jag försökte prova ut jobbkläder i dörröppningen till matsalen, haha.
10. När skrattade du senast?
För 5 sekunder sen. Älska American Idol!
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Typ 8 tavlor
12. Har du sett något konstigt på sistone
Hmm, nej tyvärr.
14. Vilken var den senaste film du såg?
Känd från Tv.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt jag ville och lite till!
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Oj. Men de som står mig närmast vet allt om mig redan.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det va?
Världsfred?
18. Tycker du om att dansa?
Dancefloor i löööv!
19. George Bush?
Va?
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Kille vet jag inte. Men flickan ska heta Lydia för det rimmar på klamydia
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Du är min idol Elin!

Kommentarer
Postat av: Cosmin Twin

Jag varnar dig.. om du skulle få för dig att döpa killen till roger kommer han bli mobbad och kallas för piroger :S

2007-03-29 @ 16:42:13
Postat av: S.Teee

döp barnet till kutchi!! :D killen asså, d tycker jag e fint (haha, e, allt ag har att säga är lanzarote!! haha) förlåt e, för att jag drar in lanzarote i din blogg, men d visar bara hur mycket jag å e vann! ;) :D

puss å kram, jag vill ha en riktig Kutchi-banan! (fan d där blev ju inte barntillåtet...)

2007-04-18 @ 18:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback