Hej jag är en torrboll!

Hej hej!

Ber om ursäkt för min frånvaro av denna blogg, men som den arbetandes kvinna jag är så e de svårt att hinna med detta. Känner dock att jag genom mitt nya liv så försummar jag mina vänner lite. Jag orkar ju typ ingenting numera, har blivit den torrbollen jag lovat mig själv att aldrig bli! Nepp, det måste bli en ändring på detta :P


Fick mig en liten lätt utskällning av en på jobbet idag, den tackar man för! Hade ju inte gjort något fel, men hon lyssnade inte.. Bajs på henne!


Aja, dax att äta mat håller på att hungra ihjäl!

Puss heeeeej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nemen, ingen risk, du blir inte torrboll bara för att du är riktigt dålig på att skriva i din blogg ;) och om så skulle vara fallet hjälper det alltid om vi två bara ligger å skrattar :D, right?

puss å kram, du är ingen torr-banan!

2007-03-07 @ 21:38:29
Postat av: s.tee

vafan, d förra va ju oxå postat ev mej, men d försvann att d va från mej...

2007-03-07 @ 21:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback