Här gråter ingen över spilld mjölk..

Hmm. Det känns att man börjar bli gammal. Har krämpor i både arm och rygg. Det skulle kunna bero på att jag suttit framför datorn i samma pose typ 85% av dagen, men så är det ju inte. Nej. Det måste vara åldern. Det är tufft att vara 87:a i dessa tider.. Ujujuj.....

Vet ni vad? B frågade om vi skulle gå på bio nu ikväll och jag bangade inte. Menar, vem skulle inte vilja umgås med honom i en mörk biosalong!? Men han svarade inte när jag ringde så då fick det vara. Lika bra det kanske, känns som att jag pallade nog ändå inte att åka hela vägen in till stan idag. Blev så sent påkommet lixom. Och så ska jag ju upp tidigt imorn för läkarbesök å sen blir de jobb i salongen. Märker ni hur jag sådär lagom diskret försöker dölja mitt missnöje över att vi inte sågs?!
Men det är lugnt. Jag är helt ok, obrydd och nöjd med livet. Oja. Han e ju bara min kompis.
(Haha, nej Rådet. Ta det lugnt, jag är inte kär i honom!)

Men tror jag ska försöka se till att vi leker på fredag istället. Det vore skoj plus att jag vill att
Rådet ska träffa honom juh! ;)

Hej å hå, vad jag längtar till lördag! Detta är nästan större än störst asså. För det har varit sån jäkla torka på festfronten på senaste tiden. Så på lördag mina vänner, låt oss gå in i dimman och stanna där länge. Framförallt så ska vi bara ha jävligt kul! Och S, eller ska jag kalla dig Rose?
Nu är de inte långt kvar tills " vart tog alla snygga pojkarna vägen" !

Nej nu måste jag nog gå å lägga mig. Vi hörs alla babes!

Puss puss



Kommentarer
Postat av: Sara utan T

jaddu...svår fråga.. kalla mig gärna rose, men de e frågan om jag svarar...:P haha nej men här ska det in i dimman!!! Can´t wait :) hörs o ses snygging! pussar!!

obs! Jag kommenterar först! :)

2007-03-29 @ 11:17:05
Postat av: pelikanälin

vilket nöt han är.. jag tycker att han verkar lite mesig om jag får säga mitt.. nu måste han verkligen göra nåt storslaget för att imponera på mig! haha

och jaa! jag säger bara lördag! mmm-mmm-mmm!

woop woop

2007-03-29 @ 16:45:21
Postat av: S.Teee

hah, men nu har du ju iaf träffat din kompis B, å så får ju även resten av rådet tärffa honom på fredag :D lr, nej justd...inte E...för hon e ju i utlandet...men jag ville ju oxå på hollywoodfesten, jag skulle blivit en perfa fred flinta fru ;) haha men d e fan dags att ajg får se bilderna snart iaf!

puss å kram, jag vill nu ha en riktigt solig vår-banan!

2007-04-18 @ 18:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback