Han ska måååla mig?!


Shit jag är fortfarande bakis efter min migrän igår.

Ska snart iväg till stan för att möta brors flickvän. Vi ska fika å sen ska hon följa med mig på sminkkursen som jag fick av bror i julklapp. Haha, hoppas det är Anton som ska "måååla" mig ;)
Nepp, nu ska jag väl ta mig i kragen, peta i linserna å sen dra.
Men först alltid en dusch, inte lukta usch, stå högt i kurs...
Hahaha, tänker alltid på den lilla fjortisen som sjöng denna på festen i bredäng i sommras...

Hjälp va jag vill uppleva sommaren 06 igen å allt kul vi gjorde! Blir alldeles lycklig när jag minns tillbaka på de som hände. Midsommar, Sala festival, Hedesunda, Öland, alla fester, sommar förälskelse, sol och bad, landet och allt skratt. Mer äventyr å glada minnen åt folket! :P

Ignorera.(Multiplicera).Gilla Läget. Spåra Ur!

Jag satsar 10 spänn på att J-A-Annars Hollywoodfest blir starten på ett förjäkla bra år 2007!
Det är då "vart tog alla snygga pojkar vägen" skall komma till liv, visst S !? ;)

Puss puss <3

När Grisen Kalvar Vaknar Gässen!




Kommentarer
Postat av: S.Teee

men hallå, vad händer då med mig,då kommer mitt år 2007 då igång,eftersom jag missar hollywood-festen? :/ kommer d igång på Lanzarote då lr? :D fast då e ju inte hela rådet me, så d blir ju lite konstigt...hmm, E, kom på en bra lösning på när mitt år 2007 kommer igång tack!! :D eftersom, annars kommer ju jag jättemkt efter ju..

en banan på stan, jag vill ha en kram

2007-03-22 @ 16:12:56
Postat av: Earnie Raul

Men min käre RaulTee vän, nu ska jag försöka hjälpa dig. Jag anser att ditt 2007 kommer igång samma helg som Hollywoodfesten. Dock så är du ju inte med oss då, men du startar den med en spa resa. Å du och din käre syster lär ju festa loss ganska bra på båten dit ;P le vill du att den ska starta med någon vän? isf blir det nog på lanzarote :D lr va säger du?

Puss på min dam, här får du en kram

2007-03-22 @ 19:19:34
Postat av: S.Teee

aaa, du är smart du E! en äkta RaulTee-kollega, som kommer på smarta lösningar :D
allt jag har att säga är 12*18=? delat i 12=...tro det eller ej, men det blev 18! :D

puss å kram, har någon någonsin sett en riktigt bajsbrun banan?

2007-03-22 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback