Glasögontjej!?

Jag säger bara Mmmm-mmmm-mmm!

Igår, efter mycket snack å liten verkstad, så blev de äntligen dax. Jag träffade B. Vi tog en liten promenad i stan för å visa honom runt, men de va ju så jäkla kallt. Som tur var frågade han om jag ville låna hans vantar och det va väl bra de för annars hade jag nog förfrusit! SIcken gentleman han e, min kompis ;) Mmm-mmm-mmm!

På väg hem träffade jag "mitt gamla ex" som Ulla alltid säger. Haha, hon ser gärna att de blir en återförening mellan oss. Men de vette fasen asså, han gillar ju inte glasögon tjejer, hahaha! :P

Skulle ha en mysig filmdag med min käre vän J-A-Annars idag, men precis när vi träffats i videobutiken så fick jag migrän. Tack för den lixom! Så har väl i princip mått piss hela dagen. Men det var iaf kul å träffa henne, även om jag va smått osocial av mig.

Nu på kvällen har jag och bror varit hos M The Häx. Hände inget kul alls där idag, men man kan inte alltid få veta skojjigheter. :P

Nepp, nu ska jag gå å ringa lite rådet människor :)

Puss puss! <3

Kommentarer
Postat av: S.Teee

Mmm-mmm-mmm, sicken härlig dag du hade! :D när får vi träffa b då? :D fast okej, dagen kanske inte va perfekt, me tanke på migränen...:S

men hallå? e inte jag en rådetmänniska eller? för ajg menar, du ringde ju inte mej...:'( nåväl...

puss å banan, e d nån som har sin julgran kvar?

2007-03-22 @ 16:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback