Farväl Hela Dan!

Jahapp, så va de roliga över. Tycker det är både bra och dåligt att jag inte fick va kvar på jobbet. Mest bra tror jag. Nu är jag en erfarenhet rikare och kan gå vidare i livet. Tror faktiskt att jag ska byta bana nu efter detta å prova på nått annat. Ska söka jobb på dagiset som ligger på gatan mitt emot mitt hus. Vore värsta najs juh! Man får jobba med barn, leka, pyssla och fixa. Plus att man får bestämma och har nära till jobbet. Perfecto!

Men de saknas ju dock en sak. Hela Dan! Han å alla andra hunkarna som man såg var å varannan dag. Men de trötta å ilskna kunderna kommer ja verkligen inte sakna. Morsning å goodbye me dem!

Så, vad händer denna helg då? Ulla min kusse drar ju upp på landet så henne ser vi inte på en dag eller två.. Sakna!
Så det blir jag och de andra tappra själarna som får hitta på något. Det ryktas om att Sx2 ska planera ett äventyr för oss. Och som jag sagt tidigare, jag bangäs inte! ;)


Nu e de dax att göra nått vettigare!

Puss å heeeej! <3

Kommentarer
Postat av: annie

härlig underrubrik :-)

Postat av: Jag

Haha, tackar tackar! :)

2007-03-15 @ 20:52:47
Postat av: s. tee

du hittar nog någon hela tor(sdag)nart ändå, som e bättre än hela dan, så finns d ingen ofördel me att inte va kvar där :D
vi lyckades ju faktiskt klarra oss bra denna helg, me ett litet äventyr, d kändes bra, lr va säger du?

puss å kram, jag vill ha en vår-banan

2007-03-18 @ 15:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback