Du är bäst, söööstra min!

Jahapp. Jag sitter här i vardagsrummet, ensam och övergiven. Lillebror sover och päronen är på rymmen. Härligt!
Nämde jag att jag sitter i mörkret? Endast tvn lyser upp rummet. Men aja, jag pallar inte att resa på mig å tända nån lampa. Har de rätt gött här i soffan med filtar å grejer. En stor suck är dock att min mage kurrar och det är långt till köket. Haha, fan va lat jag e ! Men ska försöka samla krafter till att gå på mat jakt snart :p

Har varit hos kusiiiiin nu på kvällen. Färgade hennes hår och det blev apsnyggt!

Observera att lägga ap före ett ord har blivit min nya grej. Allt låter så himla mycket bättre, eller sämre för den delen, när man använder dessa två bokstäver. I Ullas fall är det ett bra apord!
Ap som i apa, men det förstod ni väl?

Aja, tillbaks till Ulla. Resten av detta inlägg skall jag tillängna henne. Hon är nog den mest underbaraste människan som går på denna jord. Jag vet, jag har sagt det förr. Men det är bara så det är! . Allt från utflykter till äventyr, fester och powenaps är så himla kul när man umgås med henne.
När jag var liten ville jag alltid ha en lillasyster, för två brorsor var ju bara sååååå jobbigt att ha. Kunde inte mamma å pappa ge mig en syster? En som jag skulle kunna ta hand om och leka med. Haha, låter som om det vore ett djur man skaffade. Men, jag förstod väl ganska snart att min önskan inte skulle slå in.

Fast vet ni vad? Jag har på senare år insett en väldans bra sak. Jag har ju Min Ulla. Hon är inte bara min kusin, hon är tandläkare oxå...
Hahaha. Nej förlåt nu töntade jag till allt, men va bara tvungen, haha

De jag vill säga är att jag har ju faktiskt en syster kan man säga säga. Ulla och jag har vuxit upp som syskon, beter oss som syskon och så vidare. Två saker som skiljer oss är ju dock att vi inte bor i samma hus.. och vi har inte samma föräldrar haha. Den sista va ju ganska så stor skillnad kanske ;p

Ulla är den person som verkligen vet ALLT om mig. Ibland vet hon nog mer om mig än va jag vet om mig själv.
Haha, dock så vore de ju bra om Du skulle kunna glömma vissa hyss jag berättat från min barndom , hahahaha!
Finns säkert massa saker Du kommer använda mot mig nån gång i framtiden ;p Men antar att det är nått jag får bjuda på helt enkelt, haha!


Näe, va fasen. Nu ska jag inte sitta här å va sentimental lr vad man säger. Tror jag blivit yr av alla ångorna från hårfärgen, haha.

Ska bara avsluta med å säga:
Mmmm-mmm-mmm!
Jag älskar diiig. Mmm-mmm-mmmm! Baaajs Mmmm-mmm-mmm!
Kusin Vitamin
och Kusin Vitang, always and forever! <3
Mmmm-mmmm-mmm!
(Mmmm-mmm-mmm! På det enda
rätta sättet ;)



Puss Heeej



Kommentarer
Postat av: s. tee

ååh, va gulligt inlägg! :D kan ju inte annat än att hålla med om att ulla en en underbar människa...

puss å å banan, nu e d snart vår i en luftbanan!

2007-04-18 @ 18:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback