Det är fanimej vår nu!

Igår var jag som sagt med min käre vän E i stan.  Först var vi vid Globen och jag vet inte om jag blev så mycket klokare av mitt möte som jag hade. Men men, E skaffade sig ju iaf en vän när hon väntade på mig så vi kan ju va glada för nått iaf :)
När jag var klar där gick vi till ett  trevligt ställe och åt lucnh. Bakad potatis med kyckling, jo jag tackar ja!

Väl mätta och belåtna drog vi oss vidare till the city. I brist på bra platser att sola på satte vi oss på trappen till konserthuset. Där njöt vi av solens varma strålar, tittade på folket som rörde sig och såg bara alldeles förträffligt snygga ut.

Det var brist på hunkfronten, men några guldkorn hittade vi. Dock så pikade E mig om att de killarna jag är ute efter med största sannolikhet fortfarande var i skolan och där av mitt missnöje med spanandet. Haha, tack för den va.
Meen, antar att det är något jag får leva med eftersom man e ju inte med i Team Lammkött för ingenting ;P

Ett minus var dock alla äckliga duvor som envisades med att vistas i vår närhet. Dom är så skabbiga.
Jag är alltid rädd att nån av dem ska känna av min avsky till dem å bajsa mig i huvet.

Fett pinsamt det vore. Lagom att en tio poängare skulle gå förbi just då oxå, haha!

Vi åt massa glass igår oxå, plus andra nyttigheter :P

Vill in till stan idag oxå, för det är ju så fint väder. B tyckte vi skulle dra in senare, men jag får se om det går. Har ju planerat att städa mitt rum hela dagen och än så länge har jag väl bara rivit fram saker å förvärrat rummet.
Krigszon frågetecken? Tror fan det asså!
Men kanske kan ta glassen och glassandet på fredag istället för hoppningsvis.
Imorn ska jag ju göra naglar i salongen.. Suck!  Men de blir nog bra det.

Dax att ta tag i städningen igen. Puss heeej! <3





Hey, what's the big idea?

I said,
sucking too hard on your lollipop,
or love's gonna get you down,
sucking too hard on your lollipop,
or love's gonna get you down,

Say love, say love,
or love's gonna get you down.


Mikas låtar äger fan just nu !

Kommentarer
Postat av: S.teee

förlåt E, jag noterade att jag, din trognaste kommentaterare, har varit ohyggligt dålig på att kommentera...men ajg kan ju säga att jag har haft en ruskigt bra anledning: jag har ju varit i utlandet och vunnit tävlingen!! ;) :D
jag ska nu sitta å skriva en kommentar i samtliga inlägg!!
puss å kram, jag vill åter ha en lanzarote-banan!

2007-04-18 @ 18:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback