Björnkram?

Sitter å tittar på ett program om björnar. My Gaaad, va söta dom är!
Hahaha, "magplasken" är nog den charmigaste fiskemetoden asså!

Jahapp, vad har hänt idag då? Planen var ju att städa rummet, men de kom visst annat ivägen så tar det en annan dag istället. :P
Har spenderat den större delen av dagen i soffan. Har även varit ute å solat lite och nu har jag precis blivit klar med mina naglar. Kände att de va dax att fixa dem, de såg för taskiga ut innan!

Ok, nu är det en panda på tvn som står på framtassarna å trycker rumpan mot en massa träd.. Normalt?

Imorn ska jag först åka till Globen å prata med nån tant på ABF. Får vi se om tanten där har nått vettigt å säga mig. Tveksamt.

Efter det ska jag och E. åka in till the city å sätta oss i solen å käka glass å spana på pojkar.. Mmmm-mm-mmm!

Åååååh, isbjörnar på tvn! Såå coola, jag vill ha en egen! Isbjörnar å koalor e mina favvisdjur!! <3


Idag ringde Ulla och S.Tee mig när de hade rast. Det var en glad överraskning sådär på en måndags eftermiddag! Jag skulle vilja gå i feras skola. Tänk dom har både simhall, dykar och advents utbildning, sniglar och krokidiler, flyglandningsbana, vattenfall och lustiga människor i deras plugg. Galet avis jag är! ;)

Kurrar björnar verkligen?

Men en sak är det som gör mig deppig. S.Tee kom med en sorgsen upplysning. Vi kommer inte att ses på typ 4 veckor hon å jag. Fyy i faan, va illa det är säger jag bara! Kommer sakna massor, nu när hon ska fly landet två gånger inom dessa veckor. Glöm inte bort mig e ru snäll !! ;P


Nepp, nu ska jag ta å ringa Ulla, dax att bege mig uppåt kullen snart till henne!

Pusss å Heeeeej! <3

Kommentarer
Postat av: S.teee

woow, björnprogram lät ju väldigt gulligt :D
haha, d finns myyycket att göra i våran skola, du kan ju komma å hälsa på å se när planen landar på skolgården :D
men EEEE!! de ju fan EY OKEY att vi inte kommer ses på så lång tid...fan..:( men d finns ju telefon ;) å jag lovar att inte glömma dej när jag ligger på stranden på Lanzarote! :D

pusså kram, jag saknar dej min lille banan!

2007-03-28 @ 10:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback