23.17

Har precis varit hos kusinerna å kollat på Prison Break. Nu för tiden är serien lite halvseg tycker jag, men man måste ju ändå kolla på den :) Plus att man får juh ha tv mys med Ulla en gång i veckan! Dock så brukar jag ju ha vanan att somna, haha. Men idag höll jag mig vaken, så duktig jag är!

För övrigt. Det ryktas att de hemskaste man kan vara beordrad att klä ut sig till är Harry Potter, hahahaha!

Hjälp, va jag ser fram emot lördag!

Då blir det.....Féeeeest féeeeeest  påååniheeest!

Kommentarer
Postat av: s.teee

haha, men jag tycker att d låter som att d kommer va skithett att va utklädd till Harry Potter!! :D fina glasögon får man ju ha då oxå :D

å nu är frågan, hur många säsonger kommer det egentligen göras i prison break?

puss å blomma, jag vill ha en banan från Lomma!

2007-03-28 @ 10:50:35
Postat av: CT

Vilken besvikelse prison break va den här veckan.. ska alla bara dö.. inte okej!!

2007-03-29 @ 16:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback