You´r bringing sexyback


Shit asså, tänk att det som jag och mina vänner har gått å väntat på i över ett halvår har nu faktiskt hänt.
Justin Timberlake har hänt.

Mina förväntningar inför gårdagens konsert var sjukt höga och det går inte med ord att beskriva hur bra den var. Den var inte ens i närheten av mina förväntningar, den var tusen gånger bättre! Hela dagen gick jag runt med lite pirr i magen, som ett barn på julafton kände jag mig. Innan vi åkte till Globen satte vi oss på Nivå 22 för att ladda ordentligt. Efter en timme satt vi på tunnelbanan som förde oss mot Globen. Det var hur mycket folk som helst, och vi inser snabbt att toalettköerna kommer vara milslånga. Så in i Globens centum for vi för att leta efter en toalett. Någolunda snabbt och smärtfritt var även detta avklarat. Det var dags för oss att gå in i The Globe. Trots den långa kön så gick det väldans fort att komma in.

Han är så sjukt jävla bra, en musikalisk gud asså
.


Vi hade väldans bra platser och så fort HAN kom in var det bara att ställa sig upp och dansa till de ljuva tonerna i över två timmar. Man stod där å försöka ta in allt på samma gång, musiken, showen, stämningen i publiken och Justin såklart -Magiskt-

Timbalands uppvisning var oxå sjukt bra. Jag tyckte vi skrek som töntar, men killarna bakom oss var fan snäppet värre haha. Underbart!
När det sedan var dags för allas våran favoritlåt, Sexyback tog axeldansen över våra kroppar. Haha, fy fan va kul vi hade! Och satans varmt var det oxå, men oj vilken stämning!

När sista låten hade spelats och Justin hade sagt hejdå till oss, kändes det nästan sorgligt.
Det var över, men jag ska minnas denna kväll så länge jag bara kan. Det är lätt den bästa konserten jag varit på!

På vägen hem försökte vi att sammanfatta våra intryck av kvällen med bara ett ord. Men det gick fan inte.
Ta alla bra ord och gör det till ett, då har du min sammanfattning :)


Justin t

Helt jävla Amazing!

<3


Kommentarer
Postat av: Josefin

åh va roligt! :D

Postat av: s.tee

mmm, d va ju så sjukligt bra!!! :D allt jag har att säga är att vi ska gå alla gånger han kommer till sverige, right? :D å så kan vi ju alltid försöka få biljetter till göteborg på måndag :P
puss å kram, jag vill ha en justn-banan! <3

2007-06-20 @ 17:05:13
Postat av: Sandra

Ååh! Det var så himla bra igår! Jag var ju också där. Det var riktigt mäktigt måste jag säga. Var satt ni någonstans? Kram kram

2007-06-20 @ 22:45:37
URL: http://lambada.blogg.se
Postat av: Sandra

Vi satt vid A2, rad 11, riktiga kanonplatser det med! Helt grymt bra var det som sagt, och nu tycker jag om Natasha Bedingfield betydligt mer än vad jag gjorde innan konserten.
Midsommar för min del i år innehöll först ett dop, en av mina närmaste kompisars bebis döptes. Sen blev resten av dagen väldigt improviserad och över förväntan väldigt lyckad! Hur hade du det?
Kram kram

2007-06-23 @ 19:56:28
URL: http://lambada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback