Tisdagen den 5:e juni

Hej jag heter Elin och jag är galet nöjd med denna kvällen!

Denna kvällen i kungsan en stor succé, precis som jag och Ulla bestämt!
Elin och Ulla började kvällens festligheter med att gå på studentmottagningar. Där grundades det bra med mat och alkohol. Gratis e gott, haha. Väl framme i kungsan var jag självklart den enda som behövde visa legg när vi skulle in på området, fast jag är äldst!. Fuck off asså, haha.
Hur som helst. Först gick vi runt på området och vart vi än vände huvudet så träffade vi någon som Juli-A-Annars känner. Detta fick oss andra att inse en sak, vi måste oxå skaffa fler kompisar! hahaha
När första ölen hade sänkts var det dax för en ny. Denna gång gick vi till ett annat öltält. Detta kom att bli vår hållplats de kommande timmarna eftersom där fanns kungsans hetaste bartender. Hej å hå, han var fiiiiin!

Där stod vi iaf å spanade å såg allmänt snygga ut. Helt plötsligt kom det fram en man som undrde ifall han fick stå å röka vid vårat lilla bord. Men vi behövde inte va rädda att han skulle stöta på oss, för han var ju faktiskt tokbög som han så fint sa. Haha, shit vilken skön lirare.
Sedan lockde han dit tre andra typer som va lika underliga dom. En av dem va väl cirkus 40 bast men stötte på mig iaf. Haha, oh but no thanks!
Nu så här några dagar senare har jag funderat på en sak. Jag minns att det var väldigt mycket män i detta tältet och jag tyckte att alla tittade på oss. Shit dom vill bli våra vänner tänkte vi å garvade. Men så har jag nu i efterhand som sagt ett svagt minne av att bögen sa att " ni vet väl att ni står i ett bögtält?" HAhaha, va nog snarare så att dom undrade varför vi stod där å hängde å därav detta stirrade.. Haha, men kul hade vi och det fanns ju bara två skäl till att vi stod där egentligen. Bartendern och alkohol.

Till slut begav vi oss ifrån dessa människorna och hittade istället Juli-A-Annars kompisar. Jag och Ulla satt med dem i ca fem minuter sedan blev vi så rastlösa. Så vi gick för att kissa å sen drog vi ut på eget minglande. Shit va bra vi var! Räckte med att vi bara tittade på någon så började dom prata med oss.. Eller så var de väl snarare så att vi trodde dom ville ha kontakt med oss å då gick vi fram för att presentera oss. Haha, låter komplicerat kanske men det funkade ju.
Träffade två skåningar med en mystisk vän. Dessa ville att vi skulle följa med till båten Patricia, men vi kunde ju inte lämna våra vänner så Ulla fick Karatefyllakillens nummer. När vi lämnat dem gick vi för att spana på bartendern, men dom hade stängt :(
Vi gick då två meter å sedan hade vi hittat ett nytt gäng som faktiskt bad att vi skulle sätta oss å prata med dem, haha. Visst sa vi å slog oss ner vid deras bord. 20 minuter senare var det bestämt att vi och resten av våra babes skulle hem till Pappa Henrik på efterfest i Bromma. Haha, stackars Juli-A-Annars vänner som ville att vi skulle åka med dem, men blev dissade för okänt mansfolk.
Men kanske ska nämna att det enda skälet till att de okända vann äran att umgås med oss var att dom hade alkohol att bjuda på, haha.

Sagt å gjort, efter tusen år av väntan på taxi så befann vi oss sedan i lägenheten i Bromma. Där var vi flickor fast bestömda att Torgny Melins skulle spelas i högtalarna. Sedan var det bugg i vardagsrummet å dans på balkongen som gällde. I kylen väntade ett flak öl och detta blev kvällens andra Gratis är gott. Runt tre tiden var det dax att tacka för oss och vem vet. Kanske möter vi dessa boys å festar igen, haha.

Kvällens Tok-Bästa. Säger bara Team Anan-As, babe! Elin <3 Ulla

Kvällens Mest Irriterande. Toalettkön och att jag var tvungen å visa legg, men inte någon annan.

Kvällens Hur Tänkte Vi Då? När vi gick in på toaltetten på efterfesten för att ringa Karatefyllakillen.

Kvällens Snällaste Killarna Som faktiskt betalade taxi och bjöd oss på alkohol

Kvällens Bög Jag minns inte vad han heter, men vi kan kalla honom för Anton.
" Får jag röka här vid er?. Ni behöver inte va rädda, ska inte stöta på er. Jag är Bög så de är lungt. Jag jobbar med gamlingar. Äääsch, min pojkvän har jag skickat hem, man vill ju va för sig själv en stund. Vet ni en sak tjejer? Ni är så hiiiiimla gulliga. Puss på kinden. Ni vet att ni står i ett bögtält va?. Ååh, är det cider, får jag smaka? ( Hjälp!) Meeen heeeej tjejer är ni kvar?. Puss på kinden, ut å ragga snygga killar nu "

Kvällens Glittrigaste De två killarna, eller de kanske vill att man säger tjejerna? Haha, hur som helst var de klädda i sjukt freaky kläder å var jättesminkade med olika färger å massa glitter!
Dom höll med mig om att glitter är Livet! Haha.
" Men gumman, du har ju lite glitter hääär iaf "
haha, blev så ledsen när jag såg att dom hade så mycket med glitter i sitt smink än va jag hade. HAhaha, vilket problem man hade :P

Kvällens Heting Bartendern!! Utan tvekan :)

Kvällens Svinigaste Nämner inte vem, vad eller varför. Men några råkade visst få med sig lite färdvätska ideras väskor på vägen hem från efterfesten, haha.

Aja, det var en sjukt kul kväll iaf! Måste vi göra om snart kompisar!

Måste bara tillägga att redan kl halv tolv dagen efter
ringde en av dem å ville att vi skulle komma å dricka
champange å spela minigolf med dem, haha.


Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback