Sommar, sommar å sol!

Denna helgen har mest bestått av solande. Har ju varit helt underbart väder så jag har kastat mina mjukisar åt sidan och bytt ut dem mot min soloutfit :) Har lyckats jobba fram en bra bränna hittils så är rätt nöjd. Idag tog jag ledigt dock och parkerade mig i soffan istället. Va ju tvungen att komma ikapp med lite tv tittande oxå, nu när man e ledig igen haha

Men jag har ju inte bara solat såklart. Har även hunnit med Svanelands studentmottagning i fredas och efter det gick Sarah Talls, Elin, Sofie och Tina hem till mig för att spela ett spel som heter Så det kan låta. Otroligt härliga toner kraxades fram under kvällen.

På lördan var det Martin Talls tur att fylla år och det firades i lövsta med fylle-lekar på fotbollsplanen och sedan chill vid stranden. Kan någon svara på frågan varför polisen envisades med att hänga vid oss i typ en halvtimme?
Hej, vi är alla över 18! Snacka om att de var kvällens partypoopers!
Vår present till Talls var iaf den bästa! Bakismat i en knallenpåse, haha. OCH så fick han en godis jojo såklart!
Vid halv ett var det tid att dra sig hemmåt och Sara följde med å sov över. Mycket trevligt, vi fick äntligen tid att snacka igenom våra senaste bravader!  Har gått alldeles för länge sen sedan sist!

Puss i påsk!


Kommentarer
Postat av: s.tee

haha, man skulle nästan spela in när folk sjunger/nynnar/kraxar å allt man gör i d spelet! haha, kan inte låta vackert :P speciellt inte om jag skulle llåta...:P haha
åh, lövstabadetkvällen asså...vilka lakar d va, dom ville ju typ döda oss med att man skulle dricka alkohol på en halv sekund per flaska! :P men jag måste säga, det fanns ju folk som fuskade :P
puss å banan, visst ska inte midsommarhuset vinna en jumbopris-pokal?

2007-06-20 @ 10:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback