Hänga i öltältet och håna moppepojkarna

Den senaste tidenhar jag gjort detta :

Onsdag 13/6
Elin tog studenten! Med champange flaskor runt halsen och ett glatt humör stod hon där på sin skolgård och var nu äntligen precis som oss andra, dvs Arbetslös. Välkommen ut i livet kompis! Haha.
Jag ,Ulla och Sarah hade fått äran att åka med på hennes flak. Och shit va kul det var! Aldrig någonsin har jag varit så dränkt av alkohol. Det var som att man stor i en dusch av öl å cider, unerbart! Haha, efteråt när vi klivit av flaket kände man sig inte så snygg dock. Genomblöta kläder och stelnat hår som man nästan kunde bryta av var min nya look.
Väl hemma var det bara till att kasta sig in i duschen och göra sig till människa igen för att sedan åka till Elins mottagning. Där satt vi resten av kvällen och njöt av maten å alkoholen. Vissa mer än andra, haha. Kvällens skönaste lirare var ju lätt Elins morbror Johan. Inte många som känner behovet att sjunga gospel lika starkt som honom, haha. ?Hossianna davidson? ( stavas?!)

Lördag 16/6
Jag åkte med Elin och hennes familj till deras landställe. Det var väldans trevligt. Lillebror Erik sa inte så mycket, men de gjorde inget för minsta lillebror Emil pratade lika mycket som ett helt fotbollslag, haha.
Väl på landet åkte vi till en park där det var körstämma, massa folk och musik. Men asså seriöst, vad var de för musik? Inget som man hade hört innan iaf. Vad hände med alla svenska sommarlåtar man sett fram emot att yla med i?
På kvällen var det meningen att vi skulle in till den lilla byn? igen för att hänga i öltältet och håna moppepojkarna som inte kom in. Men så blev icke fallet, det var totaldött överallt. Hittade inte ens något tält.
Så vi åkte tillbaka för att spela kort och sånt istället. Jag vann, thank you verry mutch! Nybörjar tur kanske ni vill påstå, skicklighet vill jag gärna säga att det är ;)

Dagens jobbigaste var allt vi åt. Har nog aldrig mått så dåligt som denna kväll, vi tryckte en chipspåse på en kvart, åt middag fem minuter efter och kämpade sedan i oss en proppfull godispåse. Om jag hade gett mig ut för att bada hade jag sjunkit direkt ;P

Det får va nog nu för denna gång!    Puss <3

Kommentarer
Postat av: s.tee

haha, finns det någon som kan äta så mkt chips som du elin??
men om d nu skulle ha funnits öltält å grejer, e du helt säker på att du skulle komma in då, kanske skulle ha varit världens strängaste vakt där ute på ladet som inte skulle trott på att det var ditt leg :P så d va kanske tur att d inte va nått iaf, då skuole ju risken funnits att du typ åkt i fängelse för att ha haft ett falkleg :P hähä, skojja bara kära elin :D
puss å kram, jag vill ha ett/en öltältsbanan! (dvs en banan som innehåller stora mängder alkohol tack, skulle sitta fint på midsommar!)

2007-06-20 @ 12:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback