Full rulle

Den här veckan har varit så himla rolig, men jag har varken haft ork eller tid att blogga om vad som hänt.
Tänkte att jag ska skriva om Rådets studentskiva och deras studentdag i ett senare inlägg. Finns så mycket att berätta om juh :)

Igår var jag på farbror fläskkorv med dagisbarnen. Det var rätt kul, dock så blåste det stormvindar å de va ju lagom funny. Men aja, det var en trevlig dag. På kvällen kom Elin och Ulla hit. Vi pratade om allt som hänt dagen innan sen satte vi på en film och somnade inom fem sekunder. Utom Elin då, hon var en tapper kämpe och såg hela filmen! :D

Ikväll ska vi nog dra till Kungsan å dricka öl eller nått :) Vi får se vad som händer å fötter.

NU ska jag ut i solen å bara må bra!  Puss heeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback