Chill på strandbadet

Jag och Elin drog till strandbadet nu på kvälenl. Vi tog en filt å parkerade oss på en perfekt plats i gräset, mitt i solen. Najs. Jobbigt dock att en barnfamilj satte sig mindre än två meter bakom oss. Men jajaja.
Elin hade tagit med sig saft till oss som hon för övrigt av någon annledning envisade sig med att gömma i en plastpåse. Till å med när hon skulle hälla upp i glasen. Det såg smått kul och skakigt ut varje gång det var dags för påfyllning. Ångrar dock att jag drack för blev kissnödig efter att ha varit där i tio minuter typ :P

Vi underhöll oss med att kolla på folket som var där. Fanns det något snyggt? Nej! Bara skumma , gamla och väldigt håriga typer, haha. Vi spelade även kort och lyssnade på musik.
Kan meddela er övriga i Rådet att jag spådde Elin igen och även denna gång så skulle hon gifta sig med
" Team Ni Vet Vem " You are meant to be kompis ;)

Haha, kvällens skummis var ju verkligen den skäggiga mannen som joggade förbi oss 6 gånger under de timmarna vi satt där. Fattar inte att han pallar, haha. Vi försökte ta en bild på honom, men han va för långt bort.

När solen gått ner och allt folk hade gått hem kände vi att det var dags förr oss att sätta oss i sanden. Shit, va härligt de va att gå barfota i den. Mmm-mmm-mmm!

Juli-A-Annars kom å hälsade på oss ett tag oxå. Vi kollade på kort från i tisdags och hjälp va rädd jag blev när bilden på mig å gamligen i bögtältet kom upp..haha, snacka om omatchande par ;)

Men men, allt gott har ett slut och så även denna kväll. Myggen anföll oss, saften var slut , Jullan-gullan började frysa å gick hem. Jag ringde å fixade så att taxi a la mamma skulle hämta upp oss.

Under tiden satt jag och lekte i sanden. Gjorde ett ansikte, ett litet konstverk skulle man kunna säga.
 Fast Elins sandtavla var mycket snyggare!

E den inte snygg så säg?!


<3

Kommentarer
Postat av: Elin

meh! Elin! jag tänker inte lyssna på dina spådommar! jag ville ju inte ens att han skulle va med ju! men du tvingade mig :| haha jajaja skulle jag nånsin ens fundera på att titta åt honom så skulle det va för din skull ;)
tack för en iförövrigt helmysig kväll! :) ska vi garanterat göra om!
haha och by the way.. du mååste se filmen från igår... haha helt ful :)
pusspuss min världsförtjänta dam!

Postat av: Elin

meh din gris! ska du säga ;) du bloggar ju precis lika sällan som jag! :D

2007-06-09 @ 18:36:03
URL: http://klantbarn.blogg.se
Postat av: s.tee

ååh, va härligt å va vid strandbadet! :D men jag kunde ju inte, va ju på en studentmottagning som låg til mitt inne i skogen ju..
men jag hör att ni hade d mysigt, å jag e så glad för elins skull att det verkligen blev bekräftat ännu en gång att hon ska gifta sig med sin drömman!
puss å kram, imorron kan du få en midsommarbanan!!

2007-06-20 @ 10:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback