Svamp-plockare?

Hej, Jag heter Elin och jag har klippt lugg!

Shit, vet inte om jag ska skratta eller gråta. En sak är säker iaf, jag hade inte tänkte igenom det ordentligt. Värsta impulsgrejen. För helt plötsligt satt jag på stolen och såg mitt hår falla ner på byxorna när Svaneland svepte förbi med saxen framför ögonen på mig. Det blev fint, men jag behöver bara några dar att vänja mig. Om inte annat så växer det ju ut ganska fort :)

Svaneland klippte Majsan oxå. Hon är så himla duktig, Majsan blev jättefin i håret! En riktigt pingla ;)

Igår käkade jag, Majsan och Elin middag hos Sarah Teee. Mycket smarrigt! Sedan åkte vi hem till Sara på Ekerö. Där kollade vi på film och svullade glass med jordgubbar. Mmm-mmmm-mmm!

Blir nog till att stanna hemma å dega ikväll. Halvskoj, men kan va skönt det med. Jag gissar på att jag kommer däcka på soffan runt nio tiden, lagom till att nån bra film har börjat. Haha, brukar bli så :P

Men först ska jag se till att ha en telefondejt med Sara  :D

Saknar Ulla!!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Lillen

ja å de va mkt trevligt!! både igår o telefondejten :) puss!!

2007-07-07 @ 18:55:56
Postat av: s.tee

yes, d e ju alltid trevlogt att åkq på äventyr till ekerö :D å jordgubbarna va ju ett stort plus, å jag fick ju den absolut godaste! hahaha :P
puss å kram, du har klippt lugg å blev en riktig toppen-banan :)

2007-07-09 @ 10:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback