Nostalgi är vår grej

Jag och Sara sov hos Sarah Talls inatt. Det var trevligt. Vi låg och snackade till två på natten och som vanligt dog vi av skratt när vi mindes tillbaka på förra året. 2006 var Rådets år!

Sen efter frukosten idag åkte jag och Sara hem till mig. Vi satt ute i min trägård och läste i circle of life. Den innehåller vårt liv. Hahaha, tror inte att någon annan är så nostalgiska som vi är.

Tvärfjöjt, Panflöjt, Trombon och Slagverk = En jävligt bra orkester, hahaha!



Nu är Elin här och vi ska kolla på The Holiday.

Tjipp och heeeey!

Kommentarer
Postat av: s. tee

men du, jag kan lova dej att år 2007, 2008, 2009....osv oxå kommer att vara rådets år! :D å vi ska bilda en jävligt bra orkester!
All kärlek till RÅDET, och lite extra mkt till dej elin, eftersom att du är så otroligt duktig och har en blogg ;)
puss å kram, kan rådet få en blå piano-banan?

2007-07-06 @ 15:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback