Hur lyckades jag?!

Hahahaha, vet ni va jag gjorde precis? Asså jag är verkligen total sämst på att kasta grejer..

Iaf, jag åt nyss ett körsbär när jag va på väg ner till mitt rum så stod ytterdörren öppen så då tänkte jag kasta ut kärnan. Jag tar satts å tänker väl att shit den här kommer komma superlångt bort nu, men nejnej. Jag kastade upp kärnan i taket, den studsar till igen och lämnar ett rött märke ovanför dörren, på den vita väggen!

Som tur va såg inte mamma detta, men fan va kul det var. Så nu är frågan.. Hur fan ska jag lyckas ta bort det röda utan att nån märker? Jag når ju inte dit upp och att ställa sig på stolen är väl lite misstänksamt ifall nån skulle se mig?
Hmm, kanske kan muta lillebror....

Hahaha, shit jag borde ju verkligen ha lärt mig efter tidigare erfarentheter att jag är sämst på detta. För några dagar sen satt nämnligen jag och Elin ute på min tomt och käkade vindruvor. Och så hade grannen högljuda irländska byggare där. Så vi tänkte att dom ville säkert ha vindrovor å började kasta över buskarna. Men vindruvorna flög säkert bara iväg en meter eller så tappade jag dem på foten. Summan av detta?


Det blir ingen baseballkastare av mig....

Kommentarer
Postat av: s.tee

hahaha, fan va bra jobbat elin! :D
hur ska du lyckas nu då, kommer man få höra den spännande fortsättningen mån tro? :D
puss å kram, du är ingen basebolls-banan! :P

2007-07-03 @ 13:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback