Grattis Erik!

Igår fyllde min kära vän Majsan 19 år! Vi blev bjudna hem till henne på grillkväll och det var såå mysigt!
Först bjöd hon på smarrig drink å lite snittar. Under tiden grillade hennes pappa åt oss och det var såå gott! När maten var undan plockad hade vi redan tömt tre vinflaskor och lagom till efterrätten dök en champange flarra upp på bordet.
Till efterrätt hade Majsan gjort en jättegod sockerkaksmaränggräddjordgubbstårta, mmm-mmm-mmm!

Mätta och belåtna satt vi sedan resten av kvällen å drack drinkar å snackade en massa! Så himla roligt, var länge sen jag skrattade så mkt.
En stor applåd till Majsans kompis som la sig på golvet för att demonstrera en sak. Säger inte vad, men fy fan va jag garvade!

Hur som helst, idag är det Kusik Eriks tur att bli firad. Han fyller 21. :)
Vi ska dit snart för att grilla och umgås lite. Ulla och jag hoppas på favvis i repris från förra året då han fyllde år. Faster kom ut i flera omgångar och helt plötsligt stod hela barskåpet framför oss. Jo jag tackar ja! Då var jag ju dock jätteklen när de gällde drickat, men tycker jag bättrat mig eller vad säger ni? Haha, iofs så är jag ju inte ens i närheten av mina alkolister till vänner :P

Fan, känner mig så jävla nöjd idag. Har varit å köpt två par skor, hittat mina linser som låg gömda under en stor klädhög. Hur kommer det sig att mamma alltid hittar mina saker? jag har letat på samma ställe typ femton gånger men utan framgång. Hon letar en gång och hittar direkt. Det är en mamma grej helt enkelt antar jag :)

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: s.tee

gud va alla verkligen fyler år på samma gång ände jag nu, kommer iof inte på nån mer, men det bara känns som d :P
å majsan, hon e ju så underbar! hon är ju verkligen kung (drottning?) på att baka känner jag :D fy fasen va kul d va!
haha, elin, d e nån grej som bara mammor kan de där me att alltid hitta allting som man själv letat efter i veckor...lr så kan det vara så att i mitt fall så är det min syster som helt enkelt övertagit någonting som jag vill ha kvar själv...men men :P
puss å kram, en gång i framtiden kanske även vi kan bli en hitta-bananbrajs-mor?

2007-07-03 @ 13:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback