Cosmin Twins goes Ugly-tejp-geeeks...

Har varit i stan idag med Elin, Sarah Teee och Majsan.
Har gjort av med massa pengar , men jääjää. Jag är galet nöjd med mina inköp iaf :)

Nu sitter jag och Elin här hemma hos mig, hon med pappas dator i knät och jag med min dator i mitt knä. Vi är otroligt sociala, min vän och jag :)
Vi väntar på att maten ska bli klar, sen ska vi ha filmmaraton. Vi hyrde massa kärleksfilmer igår som vi ska se klart idag. Men vi har insett att detta inte är bra för oss, för vi blir så ledsna å bittra när filmen är slut. Så efter dessa är det nog med kärleksfilmer. Sånt finns ändå inte på riktigt, bara dumt påhitt. Happy ending my ass!

Jag har inte vant mig med min lugg än. Bajs på den!

Shit va jag saknar Min Älskade Kusin Ulla!!!!!!!

Ikväll rockar boysen loss på Hedesunda. Haha, ska ringa dem senare å se va de har för sig :)

Aja, kul att jag typ aldrig kommer ur min feta depression.


Nepp, nu tror jag det är dags att ta fram tejpen. Det brukar göra mig på glatt humör. Tejp på näsan är fett underskattat! Prova et, hur kul som helst! Det är min och Elins grej :)
Cosmin Twins goes Ugly-tejp-geeeks
<3


Kommentarer
Postat av: Cosmin Twin

Elin, nu sitter ju jag här med dig.. vi har varsin dator i knät.. det är helt otroligt hur vi är egentligen.. jag kommer hem till dig och så bara är vi.. vi gör aldrig nåt speciellt och vi säger ingenting till varandra.. haha jajaja det är ju bra att vi trivs i varandras sällskap iallafall.. haha och ibland brukar vi ju iallafall tejpa näsorna å läspa och sånt dära.. müssli med obligatoriska underbettsdagar.. haha
och du är fin i din lugg! jag tycker åtminstonde det!! och du ska veta att jag kan sånt :)
nu ska jag avsluta med ett rim som vi brukar göra, så va nu idel öra. puss på ditt flin ser min nya klänning ut som en gammal gardin? :s du ska även ha en kram för du är min världsbästaste dam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback