Tjoohoo

Jahapp, då har jag avklarat min första vecka på nya jobbet då :) Sakta men säkert så börjar jag förstå vad som skall göras i receptionen.. Men oj va mycket jag har kvar att lära. Just nu är det för mig helt overkligt att jag ska kunna sitta där  ensam å ta emot kunder, fatta beslut å göra annat viktigt. För tillfället ser jag mest virrig å osäker ut, det kan ja nästan sätta tio spänn på. Haha.

Gick på en kurs idag om hur man ska bemöta kunder å vad ens arbete går ut på. Va rätt skoj faktiskt, men hade ju inte så mycket att tillföra i åsikter å sånt.. Å rollspelet hade man ju kunnat strunta i, haha!

Förresten. Kan de va så att ja redan har hittat killen med lite längre mörkt hår som monkan prata om igår?
 Ska se om han heter Tomas i mellannamn haha! Han jobbar iaf på samma ställe som jag, i godsmottagningen. Han e rätt fin faktiskt , haha :P

Nepp, nu e de dax att fixa sig. Det är ju en liten utgång med halva rådet som gäller ikväll :)

Puss puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: S.Teee

du får helt enkelt ta upp kontakten med tomas så att du får veta att han faktiskt heter tomes i mellannamn, å sen blir d perfa! :D

puss å fester, jag har en banan-ester! (för er som inte vet vad en ester är: nånting som luktar banan, lr nåt annat, mer vet jag egentligen inte)

2007-01-25 @ 16:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback