Spanien? You wish!

Heej hallååå!

För det första så måste jag inleda dagens skrivande med lite tillägg på förra helgens bravader. (Tack Ulla för att du påminde mig om denna viktiga detalj som jag glömt å berätta :P )
Jag missade ju totalt å meddela att vi såg "midsommar ragget the Falk" vid t-banan. Haha, snacka om att det var chockerande :P Man ville ju bara messa å fråga hur det var med Fylle Rogga nu för tiden, haha!
Shit det var ju nått mer ja skulle berätta, men de har ja glömt nu.. aja, de kommer väl fram så småningom :)

I alla fulla fall.. Idag har varit en tråkig dag. Har inte haft så mycket kul saker å göra på jobbet,  började megatidigt, öppnade själv! Kom hem å var bara såååååå trött. Somnade i ca 40 min å sen när jag vaknade trodde ja de var morgon igen.. Snacka om att jag var förvirrad då ja trodde mamma lagade köttfärsås till frukost haha.  Efter middan har jag pratat i telefon i ca tre timmar. Först med E, sen med Kusin Vitamin å sen med S.Teee.

S.Teee  å jag kom fram till en klok sak. Snart kommer snyggot. kommer kvisten få lite löööv förhoppningsvis, hahaha.. fan va torr humor vi har ;P Snart e klockan tio och då måste jag sova, för det har vi tummat på, min RaulTee vän å jag :)

Ska bara säga en sak till, Ulla du får INTE lämna detta land utan mig. Det skulle jag bara inte klara av, då får du packa med mig ifs! ( inte för att jag skulle klara av att några andra i Rådet lämnar mig heller för den delen !! ) Men Ulla e på samma nivå som mamma.. Å då står man ju verkligen högt i kurs, kom ihåg det kusinen! :) <3

Nepp, dax att soooova!  Puss på er mina favvisar! <3


Kommentarer
Postat av: S. Teee

hah, du skulle ju ha skickat ett sms, va kul d skulle vart :D
haha, men d går väl å äta köttfärssås till frukost, jag menar tacos funkar ju! :D hehe
klart du får lite löööv snart..om inte av snyggot så vet du att du får ett asplöv av mig ;)
men nooo, nu e jag ju snart 10 min för sen till sängen, bara för att du tvinga mej att läsa din blogg! men d va d värt!!
puss å kram, vi ska lova att du får en spansk banan! (när vi är där, eftersom du blir nersmugglad ;))

2007-01-25 @ 22:09:53
Postat av: Anonym

jag kom på, d heter väl inte nersmugglad, d heter väl medsmugglad, lr va? :/ haha, svenska för nybörjare nästa!
puss å gonatt, jag har en banankatt!

2007-01-25 @ 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback