Men jag kallar honom för Madicken...

Helgen som var:

Fredag
Jobbade till fem och var helt slut på vägen hem, men väl hemma återfick jag mina krafter.
Även om vi inte hamnade på värsta dansstället utan bara satt å drack, så var denna kväll faktiskt väldans skoj !  Det va länge sen som jag skrattade så mycket.
 
Kvällen innehöll:
Trevliga människor. Alkohol. Tre Papa Joes vid bordet brevid. En snygging. Behandlade som vip. Min å Ullas "sittande EP-dans" ! . My Cosmin Twin fick ” italienskt ragg” som var fööör gammal. Dansaren, vi har glömt hans namn men jag kallar honom för Madicken. Shit den killen kunde röra sig, han va inte snygg nånstans, men han blev typ så jäkla het bara för att han va så rolig å kunde dansa så härligt :) Jag blev tydligen hans fru, haha!? Såg även ut att vara 23 och liknade Hillary Swank, ja men tackar ;)


" - jag äter bara... vegetaaariiskt.. eeehehää..eeheheää...heeeeeiäää..."

" - det här är min fru..eehehää..eeheheää...heeeeeiäää..."

 " var tog dom vägen? eey, kompis vart e dom?.... men dom sitter ju här.. jaha..Heeey, tjejer! ;) "


"Vad heter du? Jaså? ... (sjunger genast) -Jag känner en boooot, hon heter Anna, Anna heter hooon..."


När stället stängde drog vi til McDonalds å käkade hamburgare.
Den stora frågan är, varför köpte jag två?!
Ulla,  jag lovar dig, nästa gång sparar vi den andra å stoppar den i fickan tills senare ;)  Och så blev det ju slagsmål på donken.
Medans Ulla va på väg för att hjälpa den utsatta, var jag på väg ner under bordet för att gömma mig. Haha, men när Ulla reste sig, sa ja till på skarpen att hon skulle sätta sig.. Å det gjorde hon oxå! Duktig flicka som lyssnar på stora kusinen :P

Efter det var de dax att dra hem, så till t-banan styrde vi våra stapplande steg. I ca 35 minuter fick vi vänta på tågfan eftersom de va nå stopp nånstans.  Nån vidrig människa hade ju fått den smarta idén att kissa precis vid bänkarna där vi satt. En stor applåd till den,.. Not! Å som om inte de vore nog, missade vi sen oxå bussen så fick vi vänta på nästa som skulle gå i härliga 30 minuter till. Tacka vet ja grillen som är öppen, det är typ gudsgåva. Värme och pommes frites :D

Klockan var väl inte mer än halv fyra då ja slängde huvet på kudden. Kvällen var bara för rolig asså! detta måste vi göra om nästa helg! :D

Lördag
Vi var lite sugna på utgång igen, men eftersom vi så gärna ville träffa vår kära vän S som tyvärr inte är 18 än så blev det en helkväll hos mig :) Vi satt å lyssnade på gammla skivor med våra gamla pojkbandsfavoriter. Nostalgitripp gånger tolv! Att man fortfarande kan alla låtarna oxå, det är ju helt underbart ! Jag var på jätteskumt humör denna kväll. Det var som om jag var sjukt lycklig å full på samma gång. En bra känsla med andra ord, haha. Var nog bara för att jag fått kalasbra nyheter! Min favorithunk ska flytta till staden och då ska vi ses varje dag... HANS ord ;P så kompisar, vi kommer få umgås med snyggt folk i framtiden, hahaha!
S. sov över hos mig, alltid lika kul! :D Och eftersom det snöade sjukt mycket under kvällen så stannade även S Teee kvar.

Söndag
När flickorna S hade gått hem, åkte jag till J-A-Annars! Det var så kul å träffa henne, tusen år sen sist.. Lr ok två veckor, men ändå! :P Hon berättade om sin resa och alla pojkar hon träffat.
 Shit va avis jag blev, hon hade ju haft så kul!

Mer hände inte denna helg, men tycker den har varit väldans bra! Jag känner att vi är på väg upp till en topp snart tjejer!. Vi har varit nere i dalen alldeles för länge.
 Men som jag alltid brukar säga: ” Man måste uppleva på dalarna för att kunna njuta av topparna”

Vill avsluta detta inlägg med ett klokt citat från min gode RaulTeee vän:
” - nää , där drog du mig på ett strykgärn”
  
   ,,,,,,
c(',   )   <-- Hahaha, försökte göra en gubbe! ;P


Puss å kram, S. Teee rimmar alltid på banan! <3



Kommentarer
Postat av: saaaaara

tur att ni ville träffa mig, annars hade jag DÖTT av tristess!! klart vi är på väg mot en topp!! efter den här jääättelånga dalen är det definitift dax för en topp! ja menar, jag har ju inte festat sen nyår...suck.. VARFÖR är jag inte 18?! menmen snart så;) sen kan du o ja sitta på uteserveringar heeela sommaren! övriga rådet är självklart välkomna med!! :) puss!!

2007-01-23 @ 20:24:21
Postat av: S. Teee

woooow, topppenhelg lr?? fan, vilken miss asså, jag vill ju oxå träffa madicken! :D men får hoppas att han är där någon annan helg i framtiden ;)

puss å kram, ja, jag rimmar ju faktiskt alltid på banan! :D (om nån missat det så har ni inte läst kommentarerna tillräckligt :P)

2007-01-25 @ 16:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback