Meeen, bläää!

Måste bara säga att dagen har varit jättetrist på jobbet. Har suttit på en stol mest å stirrat. Dagens höjdpunkt var när en ung budkille kom å skulle hämta nått paket. Shit pommes frites va fin han var! Han va sådär vacker att man inte vågade titta på honom. Men efter att han önskat mig en trevlig helg, så kunde ja inte göra annat än att följa honom med blicken tills han försvann in i en hiss. Sen satt jag å väntade på att han skulle komma ner igen så jag kunde titta mer på honom.. haha, ibland e de fin utsikt från min reception ska jag säga er!  My oh, my..Jag tror ja blev  kär.

Men orka att jag blir på jättedåligt humör idag bara för att lillebroooor jävlas med mig å vägrar stanna vid affären så ja skulle kunna köpa chips. Haha,  väl hemma la jag mig på den välkända hallmattan å bara griiiiinade. Ulla sa att jag lät jätte töntig, å det höll jag med om.. Men jag var ju såå sugen på chips!
Normalt? Eeh, nej!

Efter det har kvällen bara varit dålig. Jag orkar inte med nånting ikväll, ska bara lägga mig på soffan å sova!

Jag säger inget , så har jag inget sagt... Men det finns så mycket jag skulle vilja säga, men som e bäst att jag håller inne med. Blir så fel annars... Låter detta  ens klokt? tror inte det.... (vet iaf att S.Tee tycker ja låter klok iaf, det tycker hon alltid! ;P )


Ibland gör allt bara så  ont...

<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

woow, vilket superjobb du har som kan sitta å stirra på snyggt folk ;)
men e, jag måste ju säga, att jag kan hålla me anna om dom där chipden, tyvärr ;) du har ju faktiskt inte såå långt at gå till affären :P haha
men å andra sidan måste jag ju säga att d faktiskt är så att du är en klok människa! :D

puss på dig min dam, jag vill ha en banan-kram!

2007-01-28 @ 20:42:16
Postat av: S.Teee

men vaa, jag e ju verkligen heelt säker på att jag skrev att d förra inlägget va från mej, men men, d fick ni väl förstå för att jag avslutade me nånting banan ;)

puss å kram, jag skrev att d va från S.Tee å att jag vill nu ha en banan-kram!

2007-01-28 @ 20:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback