Jobbigt att vara karriärskvinna


Ingen kan säga att jag legat på latsidan idag, det är en sak som är säker.

Gick upp halv sex imorse. Det tog hårt ska jag säga er, men fick ju skjuts av min kära mor <3
Jag började halv åtta för ja skulle va me å se hur de går till när dom öppnar receptionen. Å det gick ju prima ballerina. Trivs rätt bra på stället. De som jobbar där är skojjiga, men de e klart man känner sig ju lite som en outsider haha. Å vi ska inte tala om hur läskigt de är när det kommer in kunder, å de som ”jobbar där på riktigt” är upptagna. Då går kunden mot mig, å där sitter jag å tänker ” gå inte till mig, gå inte till mig... - Hej”  Haha, men idag gick de rätt bra. Fick ta emot min första besökare själv, å jag klarade det fin fint :)

När klockan va halv tio så va de dax för mig att gå. I bilen väntade mor för att köra mig till nästa anhalt. DOKTORN. Blir alltid nojjig inför besök på sjukan. Även om ja inte mår de minsta dåligt så får ja för  mig att ja kanske har blivit dålig de senaste dagarna.
Å då kommer doktorn beordra mig till en operation. Helst då. Där på plats.
Haha, knäpp jag är! Doktorn tyckte allt va jättebra med mig å va totalt nöjd. Tack då! :D

Jahapp, efter det blev de dax för lunch. MAX är min bäste vän, en hamburgare om dagen får mig att bli mätt i magen :P

När ja va mätt å belåten insåg jag att jag glömt en grej hemma som ja behövde eftersom ja skulle till salongen vid ett å göra naglar. Så hem for vi och väl i bilen började det lukta starkt. En vätska hade runnit ut å jag blev skogstokig för ja hade ju typ bara två cm kvar av den. Ut for jag ( mamma hade stannat bilen!) för att rädda de sista, självklart blåser det till å med hjälp av vinden klämmer bildörren mina ben. AJ x 12!
Men ja blev inte förlamad så ni behöver ju inte tycka allt för synd om mig :P
Hemma la jag mig på soffan i fem minuter, sen åkte ja till salongen. Från klockan ett till halv sex har jag suttit å gjort naglar. Två bokade och en som bar akom dit  å som ville fixa två naglar bara. Jag ville hem sedan tre timmar tillbaka, men snäll som jag är fixade jag biffen på henne med.
Snacka om att jag är trött nu! Men rik!
Haha, tjänade ju 1200 på dessa timmarna. Jobbigt att vara karriärskvinna mina vänner. Njut av skolan så länge de varar :P haha

Nu sitter jag här å väntar på middagen. Ska bli sååå gott!
Sedan blir de till att sova på soffan resten av kvällen :)

Pussar å Kramar på er mina små gamar! <3

Kommentarer
Postat av: S.Teee

din jävel, du kommer ju inte bli lite rik av allt d där, men haha, du får ju jobba för pengarna oxå iof :P men duu, går inte 10% till din kära Raultee-kollega? :D haha, nädå, skoja bara (nähä, e d sant att jag skoja??) du förtjänar dom pengarna så som du sliter!

puss å banan, jag vill ha en kram :P

2007-01-16 @ 17:11:28
Postat av: S. Teee

men jag kom på d där, aj*12, ska vi inte ta å dela d i 18 oxå..?? höhö :D

puss å kram, vi ses på banan-stan!

2007-01-16 @ 17:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback