Jens-byxor kopia till kock...




Idag på jobbet har jag lärt mig / upplevt:

* Vilka kakor som är godast.
* Att kocken är rolig men lite halv läskig
* Var soprummet är. Där inne hittade jag en liten "tjipp-tjoppare" som rensade en brunn, haha!
* Att killarna i posten har lyxen att få kolla på tv och att dom får åka kuliga kärror/ sparkcyklar
* Att det inte bara är jag som har humörsvängningar x 12 period
* En känsla av att jag var iaktagen av råttisar som skulle attakera mig i soprummet. Var även rädd för att bli
  inlåst där . Jag menar vem skulle hitta mig där? Skulle nån saknat mig? Hade ju fått leva på wellpapp tills
  nån äntligen hittat mig. Utmattad å uttråkad sovandes i en kartongkoja med halvätna väggar..
  (haha, jag e knäpp  jag vet! )
* Att det är svårt att köra vagn ibland. Känns mer som att den är ute å kör med mig.
* Har säkert lärt mig mera, men det får vara slut på denna tråkiga lista nu!


" - Ååååh, jag visste att du skulle skratta! Du är så beige, så jävla beige är du!.."

" - Sug min purjo slash nu..."

Hahaha, shit va jag diggar kocken på jobbet. Han e så rolig, en kopia av P.Paltasks pappa!
De gör allt för att chocka å göra en nervös, haha underbart!


Längtar tills helgen, är såå kalassugen!

Puss mina rådetbejbs!

Kommentarer
Postat av: S.Teee

haha, vilket lärorikt jobb du har! :D och jag känner att jag gillar kocken! :Pfan får komma på besök i kock-rummet så att man får träffa honom :P haha

puss puss, har nån sett min gröna banan med bruna fläckar?

2007-01-25 @ 16:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback