" Jag har "

I brist på annat å göra, haha!

Jag har:
(X) snott den här listan från nån
( ) rökt en cigarett  - no way!
( ) varit hög
(X) varit full
(X) hånglat med någon av samma kön
(X) varit kär
(X ) blivit dumpad/dissad
( ) dumpat någon
( ) fått sparken
( ) varit i knytnävsslagsmål
( ) rymt hemifrån
(X) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(X) hånglat med en främling
(X) ljugit för en kompis
(X) varit kär i en lärare - okej de va min fritdsledare, å han va ju bara sååå snygg
(X) skolkat
(X ) sett någon dö
( ) varit i Kanada
( ) varit i Mexiko
(X) flugit - usch å hjälp!
( ) spytt i en bar
( ) ätit sushi
( ) åkt snowboard
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(X) älskar eller saknar någon just nu
(X) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(X) gjort en snöängel
(X) byggt ett sandslott
(X) hoppat i en vattenpöl
(X) hoppat i en lövhög
(X) fuskat när du spelat spel
(X) varit ensam
( ) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
( ) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
(X) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(X) blivit missförstådd
( ) vunnit en tävling
(X) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
(X) varit i en bilolycka - " hej, pappa, din bil e trasig" haha
(X) haft kramp - ja, men dra i överläppen så försvinner det ;)
(X) känt mig som en utstött - Eeeh, ja..
(X) dansat i månljus - på berget i Tärnsjö <3
(  ) varit vittne till ett brott
(X) ifrågasatt ditt hjärta - Oh, ja..
(X) varit vilse - varje dag i mitt huvud
(X) varit på andra sidan landet - Södra Öland
(X) simmat i havet
(X) känt som om du håller på att dö - Blåtröjan!
(X) gråtit dig själv till sömns - Mmmm..
(X) lekt polis och rånare
(X) sjungt kareoke - Det är min favoritsport!
(X) betalat för mat med bara mynt
( ) gjort något med dig själv som du inte borde gjort
(X) busringt
(X) fångat en snöflinga på tungan
(X) skrivit ett brev till tomten
(X) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(X) blåst bubblor
(X) gjort upp eld på en strand
(  ) förstört en fest
(X) åkt rullskridskor - total sämst!
(X) fått en önskan inslagen - På sätt å vis
(X) burit pärlor
(X) ätit hund/katt-mat - gills hundgodis?!
(X) sjungt i duschen - haha, japp! lät bergis otrooligt vackert
(X) burit en svart klänning
(X) drömt att du gift dig med någon
(X) limmat fast din hand i något - nagellimm är icke min vän :P
(X) fastnat med tungan i metall - har ett svagt minne av att jag faktiskt lycats med detta...
(X) suttit på ett tak
( ) pratat i telefon i mer än sex timmar
(X) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(X) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(X) klättrat i träd
(X) haft en träkoja
(X) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(  ) blivit puttad i en pool med kläderna på
(X) blivit tillsagd av en främling att du är het
(X) brutit ett ben - Armet is my name!
(X) fångat en fjäril
(X) skrattat så mycket att du grät - Psyk-Bryt <3
(X) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(X) glömt någons namn
(X) sovit naken - ”  Nej jag är inte naken ”
( ) svimmat
( ) haft sex på offentlig plats
( ) legat med fler än tio personer
( ) snattat
(X) drömt att jag haft sex med en/flera vän/vänner
(X) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) spottat på någon jag ogillat
( ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
( ) haft sex i en IKEAsäng
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
( ) varit otrogen
(X) varit svartsjuk - är oxe, svartsjuk är tyvärr mitt mellannamn..haha
(X) jag kan skriva utan att titta på tangenterna


Va mycket jag har gjort :P

Kommentarer
Postat av: Cascalita

Jag har:
(X) snott den här listan från nån
(x) rökt en cigarett
( ) varit hög
(X) varit full
(X) hånglat med någon av samma kön
(X) varit kär
( ) blivit dumpad/dissad
(x) dumpat någon
( ) fått sparken
(x) varit i knytnävsslagsmål
( ) rymt hemifrån
( ) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(X) hånglat med en främling
(X) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(X) skolkat
( ) sett någon dö
(x) varit i Kanada
(x) varit i Mexiko
(X) flugit
( ) spytt i en bar
( ) ätit sushi
(x) åkt snowboard
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(X) älskar eller saknar någon just nu
(X) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(X) gjort en snöängel
(X) byggt ett sandslott
(X) hoppat i en vattenpöl
(X) hoppat i en lövhög
(X) fuskat när du spelat spel
(X) varit ensam
( ) somnat i skolan/på jobbet
(x) använt ett falskt id
( ) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
(X) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(X) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
(X) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
(X) varit i en bilolycka
(X) haft kramp
( ) känt mig som en utstött
(X) dansat i månljus
( ) varit vittne till ett brott
( ) ifrågasatt ditt hjärta
(X) varit vilse
(X) varit på andra sidan landet
(X) simmat i havet
(X) känt som om du håller på att dö
(X) gråtit dig själv till sömns
(X) lekt polis och rånare
(X) sjungt kareoke
(X) betalat för mat med bara mynt
( ) gjort något med dig själv som du inte borde gjort
(X) busringt
(X) fångat en snöflinga på tungan
(X) skrivit ett brev till tomten
(X) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(X) blåst bubblor
(X) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(X) åkt rullskridskor
(X) fått en önskan inslagen
( ) burit pärlor
( ) ätit hund/katt-mat
(X) sjungt i duschen
(X) burit en svart klänning
(X) drömt att du gift dig med någon
( ) limmat fast din hand i något
( ) fastnat med tungan i metall
(X) suttit på ett tak
(x) pratat i telefon i mer än sex timmar
(X) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(X) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(X) klättrat i träd
(X) haft en träkoja
(X) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) blivit puttad i en pool med kläderna på
(X) blivit tillsagd av en främling att du är het
(X) brutit ett ben
(X) fångat en fjäril
(X) skrattat så mycket att du grät
(X) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(X) glömt någons namn
(X) sovit naken
(x) svimmat
(x) haft sex på offentlig plats
(x) legat med fler än tio personer
( ) snattat
(X) drömt att jag haft sex med en/flera vän/vänner
(X) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) spottat på någon jag ogillat
( ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
(x) haft sex i en IKEAsäng
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
(x) varit otrogen
(X) varit svartsjuk
(X) jag kan skriva utan att titta på tangenterna

2007-01-15 @ 21:58:52
Postat av: S. Teee

woow, jag vill oxå ha en blogg där jag kan skriva sånna här listor! :D fast jag vet ju att jag aldrig skulle skriva i bloggen i övrigt, så d skulle nog inte löna sig...:( :P men jag måste säga att jag tycker att du har bra svar...:D ofall man nu kan ha dåliga..? hmm, ne d kan man nog inte..:P

puss å banan, vi ses på stan!

2007-01-16 @ 17:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback