Hej topps i stora kläder!

Huuugaliga!

Jahapp, så har även jag tagit mig i kragen,  klippt mig å skaffat ett jobb... Eller, klippt va väl å ta i, har bara satt upp håret i en hästsvans mot min vilja. Blir till att se ut som en topps helt enkelt, illa.. Och jobb va väl oxå att ta i, det är ju praktik bara än så länge, men sköter jag mig så kanske jag får stanna längre än till mars.

Finns en del töntiga regler där. Man får  tex inte ha håret utsläppt, mycket smink eller smycken. Och jag måste ha kostym å grejjer. Snacka om seriöst!  Hjälp va trött jag är. Så mycket att ta in, och då har ja ju bara varit där en dag! haha, kommer väl va döööd nästa vecka av allt jag ska lära mig :)

Men snacka om att jag fixar bra många vuxenpoäng nu genom detta :P

Dagens Tummen Upp:
Lunchresturangen, den kommer bli min bäste vän. Fyra olika maträtter att välja på ( jag åt pannkaka idag !! ) , värsta fräsha sallads/ fruktdisken. Melonen va sliskig men såå god ! Och sist men inte minst, drickautbudet! Juicer hit å dit, läsk, men får jag presentera guldkornet; Julmusten!

Dagens Tummen Ner:
Kostymen och uppsatt hår! Hej topps i stora kläder! Haha, närå så farligt va de kanske inte. Tar nog bara ett tag innan man vänjer sig med allt :)

Men shit hur ska ja palla allt detta å sen sitta på salongen oxå?! Måste ju få ledig tid att kunna va med Rådet juh! <3

Aja, dax för powenap.. Även om my cosmin twin har avrått mig till det! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

woow, jag är RaulTee-vän med en karriärskvinna =D jag är stolt över dig ;P haha, å du löser det med tops med stora kläder, nu har du ju slingat håret å allt..:D
å du får lösa de där me tiden, lr ja, du är väl iaf ledig på helgerna? :D då kan vi samlas heela rådet! :D

puss å kram, jag har inget barn (från Ronja för er som inte fattade d :P), eller skumbanan!

2007-01-14 @ 22:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback