Hej jag är på dåligt humör!

Day after day
Time pass away
And I just can´t get you off my mind
Nobody knows ... I hide it inside
I keep on searching but I can´t find
The courage to show ...
To letting you know ...
I´ve never felt so much love before
And once again I´m thinking about
Taking the easy way out ...

But if I let you go
I will never know
What my life would be
Holding you close to me
Will I ever see
You smiling back at me
How will I know?
If I let you go ...


Night after night
I hear myself sayin´
Why can´t this feeling just fade away?
There´s no one like you ...
You speak to my heart...
It´s such a shame we´re worlds apart ...
I´m too shuy to ask ...
I´m too proud to lose
But sooner or later I gotta choose
And once again I´m thinking aboutTaking the easy way out ...

Once again I´m thinking about ....
Taking the easy way out ....

But if I let you go
I will never know
What my life would be
Holding you close to me
Will I ever see
You smiling back at me
How will I know?
If I let you go ...


Det räcker med minsta lilla grej som jag blir arg eller ledsen över så börjar jag tänka tillbaka.  Det behöver inte ens ha med J å göra från början, men blir ja upprörd över något så slutar det med att allt faller tillbaka i tankarna på honom..Suck å bajs! Jag som sa till Ulla att jag börjat tänka bra numera. Och det gör jag juh oxå! Jag vet att jag inte kan påverka något alls längre. Är det meningen att vi ska ses igen så sker det senare, ödet lixom. Men nu är det dax att gå vidare. Jag ÄR redo att delta i matchen igen. Tror jag.. Mår inte alls lika dåligt längre, men som jag sa till henne, vissa dagar så kommer jag må dåligt.
Detta är en sådan dag. Plus att de hjälper ju inte att jag drömer om honom typ varenda jävla natt.. Blääää...
Men de e dags att letta go om allt asså. 
Snacka om att dagens tema har varit humörsvängningar gånger tolv!
Kan jag inte bara få uppleva lite riktig kärlek tack?


Nej, nu ska jag gå å sova. Kanske fälla en tår över allt å inget.  För att sedan vakna upp imorn å se fram emot att jobba till klockan fem, komma hem äta stirra in i väggen och sedan sova igen..  Förhoppningsvis vill Ulla ha en filmdejt med mig :)

Ber om ursäkt för mitt dåliga humör. Jag vet att ni inte gillar det, och det gör inte jag heller. Känner inte igen mig vid dessa tillfället. Men man kan inte alltid va på topp! Men lugn bara lugn, imorn e ja nog tebax å irriterar er som vanligt :)


Kan inte någon bara komma å ge mig en kram?
__________________________________________________________________________

Det här låten har varit överallt idag. Har hört den på tv. Har skrivit första raderna i texten när ja skickade sms. Har hört den på radio. Sen hörde jag någon i min omgivning sjunga på den. Så därför utnämner jag den den till DAGENS LÅT


Vad gör du nu för tiden
varför hör du aldrig av dig
det var alldeles för länge sen vi sågs


Du ska veta att jag saknar dig
det finns känslor som aldrig tar slut
du ska veta att jag inte glömt
det finns bilder som aldrig suddas ut
jag har vaknat mitt i natten av tystnaden
och öskat att du sov här brevid mig igen
en del av mitt hjärta
kommer alltid slå för dig

mmm..
en del av mitt hjärta
kommer alltid slå för dig
<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

d e lurre min käre E, men behöver inte alltid va på topp ;) men d skulle nog bli skönare för dej om du börjar umgås me snyggingen som flyttar till staden!!! :D wooow e allt jag har att säga!!
men va? spelas den låtern på tv å radio? coolt :D

puss å kram, jag är en krambanan!

2007-01-25 @ 16:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback