Dramaqueen? ..Jag?.... Icke då ;P

Är hemma idag. Kan inte gå till jobbet för ja har fått så sjukligt ont på höften :S Eller kan kan jag väl, men vill lixom inte ha spännisgrejjen på nu för e rädd att de ska bli värre då. Fast ska åka å fixa en ny  imorn, men de betyder två dagars frånvaro. Inte bra , jag vet! Det framgick ju även tydligt från far imorse. Men va fan ska ja göra då?  Kan ju inte smita in på toan stup i kvarten för att dölja min smärta från folket som jag ska stå å va trevlig mot i typ 8 timmar. Men det fick jag honom å förtså oxå och  några tårar senare, så var väl allt bra igen. Fick nästan dåligt samvete, för att ja satt å böla där som om han hade varit värsta elak mot mig. Haha, men ja e ju dramaqueen ibland. Learn to live with it va :P

Igår skulle jag träffat Ulla å kollat på film, men så blev de inte för lillebror frågade om jag ville följa med till storebror. Och eftersom jag inte ser honom allt för ofta så blev de så. Men Ulla å jag ska ha en dejt ikväll!

Hur som helst, det var trevligt hos storebror. Vi kollade på film å slappade i hans underbara soffa, Jag fick bästa platsen, thank you very mutch! :D
Hans hmm,  nya flickvän frågetecken var oxå med. Väldans trevlig tös de där! Hoppas det blir dom på riktigt, det är han värd.. lr va man säger haha

Nepp, nu ska jag gå å ringa min chef ? för å säga att jag mår dåligt å stannar hemma imorn med.

Hörs sen! Puss <3

Kommentarer
Postat av: S. tee

men E, jag måste säga, att vid sånna tillfällen så är allt tillåtet, jag menar lite tårar har väl aldrig skadat? ;)
men va trevligt å träffa storebror, i lägenheten där A va vaken å du naken..hahaha :P

puss å sak, jag vill nu ha en banan-flak!

2007-01-30 @ 15:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback